theDurkan Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 Jeg har en k700, og vil gjerne ha irc på den. Jeg har prøvd: Jmirc Virca WLirc Og ingen av dem fungerer. Jeg har netcom youngtalk på telefonen, og har ikke gjort noen forandringer i nett instillingene. Jeg prøver å koble meg opp til irc.efnet.nl, og irc.homelien.no, på port 6667. Men jeg får bare feilmeldingene: error connecting to irc server, aborting, eller java.io.IOException Her står det hva feilmeldingen betyr: Virca Nett instillingen står på Netcom GPRS wap alle steder. Jeg kan gå på nettet og lastge ned ting og slikt. Har du forslag til andre irc klienter elelr lignede vil jeg gjerne også ha det Takk på forhånd Lenke til kommentar
Mr.Hassan Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 Hei Mixel! Eg har ein mobiltelefon (Siemens M55) som eg bruker i netcom sitt nett.Og ved å endre hosten (t.d oslo.no.eu.undernet.org til 195.204.1.130) eg bruker mest.Så fungerte Virca uten problemer.Har hatt mobiltelefonen i Telenor sitt nett tidligare.Og da fungerte det også veldig bra. Håper dette kan være til hjelp for deg. Lenke til kommentar
theDurkan Skrevet 17. august 2004 Forfatter Del Skrevet 17. august 2004 (endret) Eh, hva mener du med hosten? I irc klienten eller i internet instillingne på telefonen? Jeg henger bare på efnet og rizon. Jeg er litt blank på telefon og slikt Synes du Virca koster mye penger å bruke? Endret 17. august 2004 av Mixel Lenke til kommentar
SveinungB Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 Du må også endre APN innstillingene til internet (telenor, vet ikke netcom sine). I tillegg må du fylle ut DNS-IP. Virca fungerer fint for meg.. Lenke til kommentar
Zic0 Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 Det som hadde vært topp var jo for jeg man finner instillingene og hva man skal endre til... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå