Gå til innhold

SP2 for oss piratbrukere alikavell?

*Magnus*

Anbefalte innlegg

Tatt fra www.itavisen.no

Tut og kjør for forbrukere

- For privatbrukere og små bedrifter er det ikke noe å nøle med, og her anbefaler vi alle å installere SP2 så snart som mulig

betyr det for oss med piratkopi, at vi kan installere den allikavell uten problemer ?

trodde de skule gjøre til at vi ikke klarte det.. noen som har prøvd ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Tatt fra www.itavisen.no

- For privatbrukere og små bedrifter er det ikke noe å nøle med, og her anbefaler vi alle å installere SP2 så snart som mulig

betyr det for oss med piratkopi, at vi kan installere den allikavell uten problemer ?

Ikke piratbrukere, men pRIVatbrukere. En viss forskjell der...

-KJ

Lenke til kommentar
Tatt fra www.itavisen.no

:!: :D :!:

Lenke til kommentar

Offtopic:

Retningslinjer:

8. Det er forbudt å komme med informasjon som kan lede til piratvirksomhet. Videre er det forbudt å annonsere, reklamere eller informere om emulatorer. Det er forbudt å gi spesifikk informasjon om hvor en kan laste ned musikk, film, programvare etc. fra P2P-nettverk / filesharing-hubber. Videre er det forbudt å komme med direkte reklame for hubber. Utsagn som "på hub xxx.xx finner du [spesifisert materiale]" er ikke tillatt og medfører utestengning.

Informasjonen som Magnus kommer med forteller bare at han er bruker av piratvare, og leder på så måte ikke til piratvirksomhet. Han gir ikke informasjon om hverken emulatorer eller hubber.

Ontopic:

Skulle oppdatere windows rett etter SP2 ble sluppet og fikk da beskjed om at min, tror det var "validation key", var utløpt og jeg fikk ikke lastet ned noe.

I dag skulle jeg prøve igjen, men denne gangen var keyen min ok! Lastet dog ikke ned SP2, noe jeg skal prøve i løpet av de nærmeste dagene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...