w0d00 Skrevet 16. august 2004 Del Skrevet 16. august 2004 Trenger 2 programmer nå. Noen som kan hjelpe: 1. Et program som kan lage passord på mapper. 2. Et program som "ser" hvilke knapper man har trykt på på tastaturet.. mvh. w0d00 Lenke til kommentar
Vims Skrevet 16. august 2004 Del Skrevet 16. august 2004 Trenger 2 programmer nå. Noen som kan hjelpe: 1. Et program som kan lage passord på mapper. 2. Et program som "ser" hvilke knapper man har trykt på på tastaturet.. mvh. w0d00 1.Winxp 2.Det siste virker "skummelt" Lenke til kommentar
w0d00 Skrevet 16. august 2004 Forfatter Del Skrevet 16. august 2004 1.Hvordan fixer man det i WinXp da?? Har Windows xp. 2. Finnes vel et program som kan dette Lenke til kommentar
pmarius Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 2. Perfect Keylogger: http://www.blazingtools.com/bpk.html Ikke bruk den til å spionere på noen da - det er ikke særlig pent... Lenke til kommentar
w0d00 Skrevet 17. august 2004 Forfatter Del Skrevet 17. august 2004 (endret) hehe.. neida, jeg lover å ikke gjøre det.. Vet det finnes et program som kan lage passord på mapper og filer også.. Ingen som vet/husker navnet på dette programmet?? Endret 17. august 2004 av w0d00 Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 1. Et program som kan lage passord på mapper. Hvorfor vil du ha muligheten til å skrive inn passord på mapper? du kan jo gi brukertilgang til mappene og personen får tilgang avhengig av brukernavn/brukergruppe... Lenke til kommentar
w0d00 Skrevet 17. august 2004 Forfatter Del Skrevet 17. august 2004 Eneste jeg vill er å hindre bodern i å komme seg inn i skolemappa mi.. Noen som kan forklare meg hvirdan jeg skal gjøre dette?? Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 Har du Windows Xp/Windows 2000 gjør du følgende: 1) høyreklikker på mappen 2) klikker på properties 3) klikker på arkfanen som heter "Security" ("Sikkerhet" eller lignende på norsk) 4) Velger kun deg selv (din bruker) og gir full tilgang til denne brikeren. du må/bør slette alle andre brukere som er listet der. med denne fremgangsmåten er det kun din brukerprofil som har tilgang til den mappen. broren din kommer seg ikke inn der med mindre han vet passordet ditt, hacker SAM-filen og finner det ut eller du forlater maskinen med brukerprofilen din som aktiv. Lenke til kommentar
w0d00 Skrevet 17. august 2004 Forfatter Del Skrevet 17. august 2004 Netopp det med å slippe å logge meg ut hele tiden som er et must... Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 Dette søket på download.com og dette søket hos google.com gir deg programmer i bøtter og spann som gir denne muligheten... Lenke til kommentar
Kvammis Skrevet 18. august 2004 Del Skrevet 18. august 2004 Du kan jo bare bruke Winrar... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå