Libom Skrevet 16. august 2004 Del Skrevet 16. august 2004 Holdte nesten på å kjøpe en 6600,helt til j leste litt rundt på forskjellige forumer der flere klagde på at 6600 har masse bugs... Så før j er sikker på om j skl kjøpe den håper j veeldig mye på at dere med 6600, elr har hatt 6600,kan si deres erfaringer med 6600 og bugs...det hadde kjempe fint Håper på svar..takk på forhånd Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 16. august 2004 Del Skrevet 16. august 2004 Har hatt telefonen siden den var ny, og jeg kan ikke si at jeg har merket noe særlig til bugs. Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 Jeg hadde heller ikke noen bugs når jeg hadde 6600. Den er fortsatt i huset, men det er ikke jeg som eier den lenger. Lenke til kommentar
Magnum p.i. Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 Har hatt 6600 i fire måneder nå, har ikke merke noen spesielle bugs egentlig. Den krangler litt når jeg skal installere enkelte programmer, vet om en annen i hvertfall som har samme problemet. Men virker ikke som om det er en gjenganger. Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 Jeg har ikke merket noe så lenge jeg hadde telefonen. Det har jo kommet ut ny firmware så du kan jo oppgradere den hvis du gidder for å være helt sikker Lenke til kommentar
smoker2 Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 Hei Selv så har jeg hatt to stk,har nå den ene og begge de har funket som de skal,den andre som jeg solgte vet jeg også fungerer som den skal,desutten så er ingen mobil som er helt feilfrie av den typen Lenke til kommentar
Libom Skrevet 17. august 2004 Forfatter Del Skrevet 17. august 2004 (endret) Ok....etter å ha lest rundt på andre forumer ,så har j blitt litt skeptisk å kjøpe 6600... Jeg har ikke merket noe så lenge jeg hadde telefonen. Det har jo kommet ut ny firmware så du kan jo oppgradere den hvis du gidder for å være helt sikker Men j leste et sted på Amobil-forum at med det nye 'FW til 6600,så er det ikke mulig å spille N-gage spill osv....er d sant?? Endret 17. august 2004 av Libom Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 Jeg er fornøyd med min 6600 og har ikke heller merket noen spesielle bugs. N-gage cracks er noe som ikke bør diskuteres på forumet siden det nesten alltid sklir ut.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå