obese Skrevet 16. august 2004 Del Skrevet 16. august 2004 hva er sample? jeg har ingen filer som heter noe som ligner på det, det er ikke en prosess som kjører i bakgrunnen og jeg skjønner ikke hvorfor hver gang jeg skal slå av pcen så kommer det opp en feilmelding akkurat som om det programmet har låst seg, og jeg må trykke på lukke nå-knappen. hva er det slags program. det er utrolig irriterende! Lenke til kommentar
obese Skrevet 16. august 2004 Forfatter Del Skrevet 16. august 2004 evt. hvordan starter jeg det programmet som har oversikt over alle oppstarts-prosessene på pcen min? jeg har win xp og en hp-laptop Lenke til kommentar
pmarius Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 Gå til Startmenyen -> Kjør -> Så skriver du - msconfig- og klikker ok. Under fanen oppstart står alle programmene som starter med Windows - og du kan fjerne haken for de du ikke vil skal starte. Vær litt forsiktig med fjerningen, for noen helt nødvendige Windowsprogrammer ligger også her... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå