shanizar Skrevet 16. august 2004 Del Skrevet 16. august 2004 Lurte på om noen har noen erfaringer med denne viften? http://www.sidewindercomputers.com/ther80smarfa1.html Tenker bla.a. på hvordan den er i forhold til Papst sine vifter. Virker som om den dytter mer luft i forhold til dB... Tenker på å bruke den både som prosessor vifte (på en ALX-800) og som kabinettvifter. Lenke til kommentar
henrikmain Skrevet 20. august 2004 Del Skrevet 20. august 2004 Ja, den blåser luft som bare det. Problemet er bare at den bråker så mye at det er grusomt. Den automatiske styringen er under enhver kritikk, og den manuelle får jeg ikke til å fungere. Hurra. Lenke til kommentar
Gunnar_ Skrevet 20. august 2004 Del Skrevet 20. august 2004 SFII lager vistnok "mekaniske ulyder". Husk at ALX-800 er veldig dårlig med dårlig airflow. SLK800/900 er mye bedre (5-10K) når airflow er på 20-25 CFM. (Alt er ca verdier) Lenke til kommentar
X-Fiesta Skrevet 20. august 2004 Del Skrevet 20. august 2004 (endret) Lurte på om noen har noen erfaringer med denne viften?http://www.sidewindercomputers.com/ther80smarfa1.html Tenker bla.a. på hvordan den er i forhold til Papst sine vifter. Virker som om den dytter mer luft i forhold til dB... Tenker på å bruke den både som prosessor vifte (på en ALX-800) og som kabinettvifter. Den viften vil ikke kunne brukes p.g.a. de spesiele festeklemmene på ALX 800... Endret 20. august 2004 av Fiesta Lenke til kommentar
shanizar Skrevet 20. august 2004 Forfatter Del Skrevet 20. august 2004 Mulig jeg istedet ender opp med slk-900 med en stor stygg vantec tornado vifte. Det vil si, jeg ender opp med det hvis det er mulig å få den relativt stille med viftekontroll. Har ikke lyst på 56dB til enhver tid Men 120cfm er mye luft da... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå