ManOwaR Skrevet 1. mai 2002 Del Skrevet 1. mai 2002 Jeg kjører OE 6 på en WinXP box, og dette problemet er til å bli gal av! Når jeg starter opp OE kobler maskina seg til internett, som den skal, men isteden for å koble seg opp til mailserveren får jeg spørsmål om passordet, selv om jeg haket av "husk passord" i instillingene for kontoen. Mulighenten til å hake av "husk passord" i dett innloggingsbildet er forøvrig grået ut... Noen som har hatt lignende problemer? Hva f. skal jeg gjøre? Lenke til kommentar
TRAM Skrevet 1. mai 2002 Del Skrevet 1. mai 2002 Åpne Verktøy/ Kontoer/ Egenskaper/ Servere og skriv inn passordet. Vil jo tro du har forsøkt dette, men siden boksen er grå, kan administreringen av kontoen ligge et annet sted ( bruker ikke WinXP men OE 6.0 ) ? Lenke til kommentar
SNEBoP Skrevet 2. mai 2002 Del Skrevet 2. mai 2002 søk på Protected System Storage Provider og Outlook Express og DUN i google.com f.eks. den som leter finner... http://www.google.com/search?hl=en&q=%22pr...look+express%22 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå