Bansh Skrevet 16. august 2004 Del Skrevet 16. august 2004 Tukla litt på sikkerhets instillinger og plutselig fikk jeg opp beskjeden "Phone is blocked. Please enter phone code" WTF? Hva skal jeg gjøre nå? Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 Hvis det er apparatkoden så gjelder det den koden du tastet inn for aller første gang, og husker du ikke den så må du ta den med til service eller ringe siemens. Hvis det er sikkerhetskoden så kan det enten være 12345 eller 0000 eller 00000. Tror det er 12345. Lenke til kommentar
Bansh Skrevet 17. august 2004 Forfatter Del Skrevet 17. august 2004 Trodde det var Sikkerhetskoden jeg og. Kanskje det er det og. Men jeg skriver inn 12345 men talla bare står der. Prøver å taste den inn, men det går ikke Lenke til kommentar
Redikk Skrevet 18. august 2004 Del Skrevet 18. august 2004 Og du trykket på venstre snarvei-tast for å trykke inn OK etterpå også? Jeg bruker å blokkere telefonen min etter to timer, da jeg enda ikke har funnet ut hvordan tastelåsen kan settes på automatisk. Prøvde Powerlock en stund, men den krasja bare.... Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 18. august 2004 Del Skrevet 18. august 2004 Jeg bruker å blokkere telefonen min etter to timer, da jeg enda ikke har funnet ut hvordan tastelåsen kan settes på automatisk. Prøvde Powerlock en stund, men den krasja bare.... Har et program som heter kalles setup i menyen.. Det er veldig bra!.. Lenke til kommentar
O. B. Lix Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 (endret) Og du trykket på venstre snarvei-tast for å trykke inn OK etterpå også? Jeg bruker å blokkere telefonen min etter to timer, da jeg enda ikke har funnet ut hvordan tastelåsen kan settes på automatisk. Prøvde Powerlock en stund, men den krasja bare.... Prøv JJL Keylock for automatisk tastelås - det er gratis og funker som fy på min sx1... Endret 19. august 2004 av O. B. Lix Lenke til kommentar
tantacirkus Skrevet 20. august 2004 Del Skrevet 20. august 2004 Det samme skjedde med min nå nettopp. Du må ringe til Siemens, der får du et referansenummer som du tar med til forhandleren din. De må da sende en faks som inneholder dette nummeret + kopi av kvitteringen på mobilen din.. Så kan du ringe til Siemens etter noen timer å få apparatkoden din. Lenke til kommentar
Rockmann Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 [quote name='O. B. Lix' date='19/08/2004 : 20:07'] [quote name='Redikk' date='18/08/2004 : 10:34'] Og du trykket på venstre snarvei-tast for å trykke inn OK etterpå også? Jeg bruker å blokkere telefonen min etter to timer, da jeg enda ikke har funnet ut hvordan tastelåsen kan settes på automatisk. Prøvde Powerlock en stund, men den krasja bare.... [/quote] Prøv [url="http://koti.phnet.fi/jarilaak/software/"]JJL Keylock[/url] for automatisk tastelås - det er gratis og funker som fy på min sx1... [/quote] programmet der er bra ja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå