Gå til innhold

Hercules DJ Console

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Merkelig det der da, skulle tro jeg hadde en nyere versjon av konsollen enn det du har.

Jeg vet ikke om det har noe å si, men det stod jo at den var plugget i nå. Hva er feilen for øyeblikket? At den bare kræsjer? eller at det ikke kommer lyd?

Endret av MetiCx
Lenke til kommentar

lyden og sånt funker, jeg har akkurat lik firmware og package så deg nå.... Men den klikker fremdeles. Akkurat som den ikke får nok strøm eller.no lysene blinker litt rett før dem skal ta kvelden.... Er di slik hos deg også? Fikk spille litt over 2 min, så slukka Det ene FX lyset, mens de andre lysene jeg har brukt står på..

Lenke til kommentar
lyden og sånt funker, jeg har akkurat lik firmware og package så deg nå.... Men den klikker fremdeles. Akkurat som den ikke får nok strøm eller.no lysene blinker litt rett før dem skal ta kvelden.... Er di slik hos deg også? Fikk spille litt over 2 min, så slukka Det ene FX lyset, mens de andre lysene jeg har brukt står på..

Som jeg skrev lengere oppe så har ikke via verdens beste USB kontrollere. De har prøvd å fikse det ved å lansere USB filter driver.

http://www.viaarena.com/?PageID=298

Prøv å legg inn den og se hva som skjer da. DJ Console skal ikke bruke mer enn 300 mA strøm fra USB kontrolleren din og det bør da fungere med de aller fleste maskiner, så lenge du ikke har koblet på andre enheter som bruker mye strøm på den samme USB kontrolleren.

Lenke til kommentar

Har default settings der. Men jeg har lest om noen som har hatt strømproblemer på enkelte forum når jeg søkte på google. Tror det gjaldt mest for bærbare pcer, men det er egentlig ikke godt å si. Kan være en windows feil og... Hvis du har de nyeste chipset driverene så skal det virke.

Sikker på at det ikke er en defekt på konsollen da? Hvis du har muligheten burde du sjekke om du fikk det til å virke på en annen pc.

"4, Current Problems with Win's stand-by & Hibanate may mean frequent unpluging of USB to fix lock-ups." fant jeg på en nettside nå :) (disable hibernate og standby, og sjekk om det virker)

Søk på hercules dj console problems elns på google

:thumbup:

Om det ikke virker så sender du den inn i retur og venter til du får mer penger og kan kjøpe deg noe skikkelig utstyr ;)

Hvis/om (?) du ikke har prøvd linken som bludern har kommet med så burde du prøve den.

Endret av MetiCx
Lenke til kommentar

Fikk mail fra Hercules sin support side, og han som skrev sa at jeg burde disable onboard lydkort.

My first suggestion would be to make absolutely sure that the onboard audio is disabled IN THE BIOS. Please note that if you have the option of enabling and disabling it in Windows, it is NOT successfully disabled. This will almost always cause sound problems. Please go into your BIOS, and disable the integrated AC '97 Audio. This is very important.

Also, I would recommend installing the latest Via 4-in-1 drivers (your motherboard uses a VIA chipset) as well as re-installing Direct X.

Jeg har den siste versjonen av 4-in-1 drivers, re-installert DirectX har jeg ikke prøvd.. har tatt av onboard audio, skal se om dette blir bedre.... kan jo hende DJ Consolen konflikter med Onboard lydkortet...

Lenke til kommentar

Jeg bruker ikke det integrerte lydkortet, har soundblaster live value, men du skal ikke se bort ifra at det kan være det integrerte lydkortet som henger seg litt. Men om du har mulighet burde du prøve å se om du får konsollen til å virke i en annen pc :)

Da er du ihvertfall 99% sikker på at det ikke er pcen det er noe i veien med hvis det ikke funker på den andre maskinen heller

Endret av MetiCx
Lenke til kommentar
Her har du den jeg vil ha  :dribble: . Har det meste fra før  :cool:

jeg vil ikke ha satsa på Behringer, siden jeg har hørt en del dårlige erfaringer (fadere som dør veldig fort, i løpet av 3-4mnder). Kjøp deg heller Numark -DMX06

Men jeg så en review den modellen, hvis jeg ikke husker helt feil. Så en video av den og, og der tok de crossfaderen og la den oppi et glass med brus og begyne å mikse med den. Funket helt fint... haehaehae... :!: Men jeg skal ha det i bakhodet :)

Noen som har noen erfaringer med denon s5000 deck da? Har egentlig lyst på en sånn og, men har en følelse av at den kommer til å skuffe...

denon skuffer aldrig, iaff cd-spillere

Lenke til kommentar

Hybernating og standby greia var av fra før av, jeg har oppdatert usb drivere, usb filter greia, prøvd det på en annen pc, samme problemet der.

Jeg fant noe på google, noen som hadde komt borti det samme som meg.

During our testing, we experienced a problem between the console's virtual DJ mixing software and our Dell XPS. The application would alternate between freezing up or not updating the position of the hardware sliders on its screen. Hercules's cheery and accessible support team couldn't figure out the solution. Finally, we unearthed a behemoth Alienware-51M and were able to run the software on it just fine. Mind you, both systems are quite similar. Go figure.

Du kan lese mer om det her

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...