Gå til innhold

Max prosessor i XP

GoodGoing

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ja, det stemmer dette. Selv ikke dagens spill har egentlig særlig bruk for mer enn et 9600Pro, og 256 Mb minne holder i lange baner.

Er nok ikke enig i det nei. Doom 3. Prøv å spill det med 256MB RAM.

512 MB som jeg har nå er for lite merker jeg.

Så den må du lenger ut på landet med.

Lenke til kommentar
Ja, det stemmer dette. Selv ikke dagens spill har egentlig særlig bruk for mer enn et 9600Pro, og 256 Mb minne holder i lange baner.

Hei,

Trådstarter spør i øst og du svarer i vest :thumbdown:

Til trådstarter. Har aldrig hørt eller lest om det!

Mvh

Kimmer

Endret av Kimmer
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Godt svar!

Et teit spørsmål krever ett teit svar.. synd at ikke andre her forstår seg på ironi... :p

Lenke til kommentar

Godt svar!

Et teit spørsmål krever ett teit svar.. synd at ikke andre her forstår seg på ironi... :p

Hva om det ikke var ironi da?

Lenke til kommentar

Godt svar!

Hva om det ikke var ironi da?

Hehe.. tror du kan være ganske så sikker på at det er ironi ja.. :p

Lenke til kommentar

Ja.. for å svare på trådstarter så er det tull. XP bruker gjerne 100% av en cpu uansett hvor rask den er. Det vil derimot ikke si at det er nødvendig. Skal man bare surfe og skrive i word er det helt meningsløst med en AMD 64 3700+ men det sier seg liksom selv.

Lenke til kommentar
Tror noen har tatt deg grundig ved nesen GoodGoing :!:

For dette har jeg aldri hørt om. Hva er vitsen å lage prosessorer over 2.8ghz hvis dette var tilfelle?

Tjene penger? ;)

Er en grunn til at først kommer 1x CDBrenner så 2, så 4 osv osv. Penger. :ermm:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...