Skabbfot Skrevet 16. august 2004 Del Skrevet 16. august 2004 Når ble du interessert i filming/fotografering/annet? Skriv litt om det hvis du orker. Jeg tror det hele begynte med når jeg var lita. Da ville jeg bli skuespillerinne og slikt. Det varte ikke lenge før jeg sa fra meg den ideen og tok til å tegne istede. Så ville jeg bli tegneserie-tegner.. men etterhvert fant jeg ut at jeg var mere interessert i animasjon og etter det har jeg hatt lyst å blir animatør i flere år. Kanskje to år siden jeg fant ut at filming var noe jeg elsket. Jeg kan ikke fnugg om filming, men jeg syns det er kjempeskøy alikavel. Elsker å stå bak kamera og filme.. eller være med i sånne amatør hjemmevideoer. Vi filma klasseturen vår og det var gøy. På slutten var det jeg som sto for filminga i bussen.. og mot slutten av filmen kom en lærer og stakk meg (han hadde en sånn.. ståltråd ting som man surrer rundt brødposer) i armen.. mens jeg filma. .. fordi han ble gal av at jeg filma "hele tiden" ..selv om jeg ikke gjorde det.. det var bare at akkurat da jeg trykka på record så snudde han seg.. lol (.. det jeg likte best med at han stakk meg var at jeg klarte faktisk å filme han mens jeg prøvde å beskytte fiskebollearmen min mot grusomme stikk fra den dødelige, mentalt ustabile læreren.. HAH... ta den du O_o ) Det var på denne klasseturen at jeg fant ut at jeg har en stødig hand (merkelig nok) .. fordi der jeg filmer, er det ganske stødig og kameraet virrer ikke opp og ned og at og fram.. Så nå er jeg på utkikk etter et eget kamera.. så jeg får utfylt sååå mange ideer hehehe. Da skal jeg ha et intervju med alle i familien. lol Dere da.. nårtid og hvorfor ble dere interessert i det dere gjør (tar bilder, filmer, osv osv) Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 16. august 2004 Del Skrevet 16. august 2004 (endret) Hadde kanskje vært en god idè å poste denne på akamera-forumet? :-) Endret 16. august 2004 av HalTan Lenke til kommentar
Skabbfot Skrevet 16. august 2004 Forfatter Del Skrevet 16. august 2004 Hm, mmmnnjaaa.. jeg vet ikke, er ikke mod/admin her.. lol Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 16. august 2004 Del Skrevet 16. august 2004 Vel, jeg ble det etter av vi fant på en absurd idè. Nemlig å lage en film til en framføring vi skulle ha. Etter det redigerer jeg, filmer jeg og gjør annet tilknyttet filming. Så, tilfeldig, egentlig. Har holdt på i nesten ett år. Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 Jeg ble interrestert i foto da jeg var liten, og synes det er like gøy hver gang jeg leker paparazzi med pappa sitt speilreflekskamera. Lurer på om jeg skal få kjøpt meg et skikkelig et selv. Lenke til kommentar
panzerwolf Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 Har vel egentlig alltid liggi litt i blodet. Modern har tatt mange bilder og vært glad i fotografering så lenge jeg kan huske. Fattern lagde litt film i sine yngre dager og kjøpte MYE utstyr. Tror han fortalte at tipp-topp-utstyret han kjøpte på begynnelsen av 80-tallet kosta 25.000,-, noe som tilsvarer kanskje 60-70.000,- i dagens kroner. Så for 3 år siden kjøpte jeg meg skikkelig kamera, tilleggsustyr og redigeringspakke for til sammen 55.000,-. Det flaueste er at det er først denne sommeren jeg føler at jeg har kommet ordentlig i gang... men til gjengjeld er dette noe jeg nå veit jeg vil drive med framover! Har akkurat blitt ferdig med et lite prosjekt for ei venninne og har nå planer om en kortfilm. Liker meg da best bak kameraet og ble kalt under innspilling av en film til julebordet "regissørfascist" fordi jeg var så nøye på ting . Men det er moro og trangen til å lage noe har alltid vært der. Lenke til kommentar
enden Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 Unødvendig quoting samt dårlig bruk av emnefeltet blir sett på som upasselig, og kan bli sensurert eller endret av moderatorer. Overdrevet bruk av såkalt SMS-språk, utropstegn/spørsmålstegn osv. og forkortelser skal unngås. Emnefeltet skal beskrive innholdet i tråden. Eksempel: Problem med TV-ut på Radeon 9800. Dårlig bruk av emnefelt medfører stengning av tråden. Tråden har et dårlig emnefelt og vil bli stengt deretter. Vennligst les utdraget over fra retningslinjene våre angående dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg