Gå til innhold

PSDATA vs DATABUTIKKEN


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

ok, nå skal den ****s dritten svare deg:

 

- ikke bruk caps i topic

- ikke bruk så mange spørsmålstegn

- (det heter ikke "Hvem av de to nettbutikkene er best")

- det hjelper ikke noe å kalle meg ord mamma ikke gir deg lov å bruke

- Denne threaden er meningsløs. Er null poeng i at folk sier hvilken av de to butikkene dem mener er best uten å begrunne det. Svarene vil også være alt for mye prega av personens subjektive oppfattning slik at man ikke kan trekke noen konklusjoner uansett. Noen har kanskje tabba seg ut selv og dermed klager de på en webshop uretmessig. Se på webshopguiden. Der har folk lagt inn brukererfaringer(som man bør være kritisk til når man leser) og HW.no har vurdert butikkene. Vi har nok av threads som er "intel er best" og "nvidia er best". Hva er poenget med at vi skal gjøre slik om webshopper også?

 

Av disse grunnene, hovedsaklig fordi denne threaden ikke fører noe sted, svarte jeg slik jeg gjorde.

 

Forøvrig ser jeg helst at du skriver navnet ditt dersom du skal gå til personangrep på meg flere ganger. Å være anonym og skjelle ut en annen er feigt.

Lenke til kommentar

Quote:


On 2002-05-01 15:58, nyk skrev:

Hva er du snakker om din ***** dritt


 

Om du ikke skjønte Anders post der vil jeg anbefale å fikse reality filteret eller vente til du blir noe mer moden..

 

 

 

_________________

Pragmatisk idealist..... :razz:

 

[ Denne Melding var redigert av: m-kane på 2002-05-01 17:21 ]

Lenke til kommentar

Får vel komme med et seriøst svar på noe jeg tolker som et seriøst spørsmål...

 

 

Jeg synes det er bra at man nå kan betale med VISA-kort på PSData. God grunn til å velge den.

 

Selv om Databutikken kanskje er en anelse billigere..

 

:smile:

 

Tror jeg ville gått for PSData. Begge er seriøse, men kjekt å slippe postoppkravet!

Lenke til kommentar

Databutikken var det billigste jeg fant, og dermed så kjøpte jeg en komlett pc av dem. Det angrer jeg på i dag! Harddisken min døde plutselig og jeg sendte den inn. Det jeg måtte gjøre for å kunne sende inn varen var sinnsykt knotete i forhold til andre webshopers rutiner. Etter to måneder fikk jeg en ny harddisk tilbake. Greit nok det, men i mellomtiden hadde jeg sendt inn 14 forespørsler om hvordan statusen var uten å få noe form for svar :sad:

Lenke til kommentar

Samme her, må bare ta av hatten for Anders.

Hvorfor finnes det ikke en "Hail to the king"-smiley her? :smile:

 

Også litt tropic-relatert:

Stort sett gode erfaringer med psdata. Grei oppfølging, raske med returen og greit nok kunnskapsnivå hos selgerene. På den negative siden er ofte selgerene litt vel reklamerende for produktene sine :smile:, og jeg føler ofte at det blir jukset litt med portoen.

 

Databutikken har jeg ingen erfaring med...

Lenke til kommentar

Databutikken har utrolig treg returordning.

Har noe med at pakken med returvarene først blir sendt til Oslo for deretter å sende til sverige. Fortolling er tingen som forsinker denne returen drastisk. fra oslo til sverige går det en kontainer hver fredag med returpakkene og disse må inn til fortolling. er det rart det tar tid. Har allerede ventet i 3 uker fra jeg sendte mein.men vet i hverfall at de har behandlet returen og at jeg får ny disk...men når jeg får den...det vet jeg ikke...ikke enda i hverfall

Lenke til kommentar

En i klassen bestillte seg HK, RAM og CPU fra PSdata. CPUen var en XP1600+ (den han bestillte) men PSdata sendte han en MPettellerannet. Ifølge han selv, kjører den på 1050MHz, noe som ligger ganske lavt i forhold til det han skulle ha.

PSdata virker da ikke helt bra for min del, men det plager ikke meg.

Må si meg enig med Anders... Threads som denne virker litt som "Intel suger... AMD eier!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1!!!!!!" og slike. (merk fjortiss menge utropstegn) :lol:

De burde ikke forekomme...

Lenke til kommentar

Quote:


On 2002-05-02 13:57, seric skrev:

En i klassen bestillte seg HK, RAM og CPU fra PSdata. CPUen var en XP1600+ (den han bestillte) men PSdata sendte han en MPettellerannet. Ifølge han selv, kjører den på 1050MHz, noe som ligger ganske lavt i forhold til det han skulle ha.


 

Han kjører den sikkert på feil FSB-hastighet.

AMD XP 1600+ = 1400 mhz = 10,5 x 133

10,5 x 100 = 1050 mhz

 

Han må altså endre fsb til 133 i bios.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Quote:


Den 2002-05-01 17:10, Anders Leipsland skrev:

ok, nå skal den ****s dritten svare deg:


- ikke bruk caps i topic

- ikke bruk så mange spørsmålstegn

- (det heter ikke "Hvem av de to nettbutikkene er best")


[snip]



 

Godt svart. Så får man bare håpe at vedkommende tar dette til seg.

Den evinnelige hvem/hvilken feilen irriterer meg grenseløst. Jeg får rett og slett ikke lyst til å prate med en person som ikke vet forskjellen på disse 2 ordene.

 

Og som en vis man skrev: "Multiple exclamation marks, a sure sign of an insane mind."

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...