Fredrik Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 bjaa, kom til meg så kan vi lage nesquick i drinkmixeren, der er det NULL ubåter etter en runde Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 bjaa, kom til meg så kan vi lage nesquick i drinkmixeren, der er det NULL ubåter etter en runde Kan du blande litt helsyntetisk (AMERIKANSK) Pennzoil til meg og, så har vi en deal Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 Sant det, du som drikker en Cola on the oil. Men det får du ikke i min mixer ihvertfall ^^ Lenke til kommentar
ok2k Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 Syns ikke den ferdige Oboy'n var så grusom som mange skal ha det til jeg, men er det noe jeg ikke liker så er det Coccio eller hva den heter, æsj Men det jeg hater så utrulig med å blande Oboy og Nesquick selv er alle de jævla klumpene, samme hvor mye jeg rører i glasset blir jeg ikke kvitt dem! Klumpene kommer ikke når o'boyen er helt ny Lenke til kommentar
Jan Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 Drikker heller eddik enn det ferdigblanda O'boy skvipet. Lenke til kommentar
jokkakim Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 synes ferdigblanda O'boy er godt jeg.. Lenke til kommentar
Malux Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 Syns det smaker som bensin blanda med pesset fra ei rotte (ikkke det at jeg har smakt på det, bare antar det) Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 Har'kke smakt det enda, jeg. Tør jeg prøve? Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 Bandidos Pelle, jada, du tør prøve. Du dør ikke, kansje du liker den? Det er jo mulig.. Lenke til kommentar
Thomas J.L Skrevet 25. august 2004 Forfatter Del Skrevet 25. august 2004 synes ferdigblanda O'boy er godt jeg.. ???????????????????? *skuffet* men d er lov til å ha egne meninger Lenke til kommentar
Atomet Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 Jeg er helt enig, jeg hater den også. Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 den vanlige oboyen er den beste. pleier noen ganger å ta motsatt, d.v.s at jeg tar mye oboy i stedet for mye melk. rører fort rundt og vips, kjempegodt. pass på så den ikke blir for tynn eller for tykk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå