Gå til innhold

hvem hater den ferdig blandende oboyen?

Thomas J.L

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hadde du en trang for å vite hva slags melk det var oppi boksen? Kanskje litt unormalt å oppsøke leverandøren. :p

Har kontakter så det var ikke så vanskelig. Samme forpakning leveres på ulike markeder, og svenskene produserer den. Det er for dyrt her i landet sikkert...

Dessuten ble jeg nyskjerrig da jeg fant ut at det smakte møkk...

Lenke til kommentar
Drikk Cola Light. Sier ikke mere.

Helt enig! :yes:

Når det gjelder O'boyen:

I reklamen sier de at du får O'boy ferdig blandet...

Det er jo ren løgn! O'boy smaker bedre enn den dritten selv om det er blandet med piss!

Så, enten har de blanda det med noe skikkelig ekkelt, ellers så er det ikke ordentlig O'boy!

Lenke til kommentar
de har sikkert oppi masse E stoffer å kjemikalier for at den skal holde seg lenger.

å d er sikkert ikke ekte melk for at d holder seg ikke så lenge.

Mulig det er laktosereduser melk. Den er holdbar over en måned om jeg ikke husker feil. Polert kan sikkert av/bekrefte holdbarhet.

Oboj-en koster forøvrig det samme som en halvliter litago, som IMO smaker mye bedre. Drikker en sjokko hver dag på jobb :thumbup:

Lenke til kommentar
de har sikkert oppi masse E stoffer å kjemikalier for at den skal holde seg lenger.

å d er sikkert ikke ekte melk for at d holder seg ikke så lenge.

Mulig det er laktosereduser melk. Den er holdbar over en måned om jeg ikke husker feil. Polert kan sikkert av/bekrefte holdbarhet.

Oboj-en koster forøvrig det samme som en halvliter litago, som IMO smaker mye bedre. Drikker en sjokko hver dag på jobb :thumbup:

Litago for life! <3 :dribble:

Lenke til kommentar
Litersprisen på den ferdigblanda O'boyen er dyrere en øl!

Er ikke det samme med de små iste sakene? De kostet det samme sist jeg sjekket.

Jojo..

Men hvorfor klager folk på at ølet er så dyrt? Når det faktisk er melkeprodukter (og andre leskedrikker) som er dyrere... Bare en tanke liksom.

Lenke til kommentar
Når det gjelder ferdigblanna sjokolade melk, synes jeg Litago er best, uten tvil :thumbup:

Heh, skulle egentlig ha "Litago" som russenavn, da jeg drakk sådan hver jævla dag hele første klasse på VGS.. :) Kantinedama bare fant frem når jeg kom.. :D

Polert: Hva jeg mener om den j3vla oppskjørte Tine-osten, det vet du.. :wee:

Lenke til kommentar
Litersprisen på den ferdigblanda O'boyen er dyrere en øl!

Er ikke det samme med de små iste sakene? De kostet det samme sist jeg sjekket.

Jojo..

Men hvorfor klager folk på at ølet er så dyrt? Når det faktisk er melkeprodukter (og andre leskedrikker) som er dyrere... Bare en tanke liksom.

Sikkert fordi voksne folk drikker så usannsynlig store mengder av det :p

Jeg er ikke gammel nok til å drikke øl så jeg drikker mye annet. Jeg klager på det jeg! Men det er ingen som hører på oss stakkars små "barn" :(

Lenke til kommentar
Er ikke gammel nok til å drikke øl jeg heller (men det betyr jo ikke at...hmm..), men synes uansett at det er teit at melkeprodukter koster mer enn øl!

Shhht :whistle:

Men saklig: Det at melkeprodukter (i dette tilfellet "melkeprodukter") er så dyre har sikkert noe med at Tine har hatt markedet alene litt for lenge. :hmm:

Lenke til kommentar

Syns ikke den ferdige Oboy'n var så grusom som mange skal ha det til jeg, men er det noe jeg ikke liker så er det Coccio eller hva den heter, æsj :dribble:

Men det jeg hater så utrulig med å blande Oboy og Nesquick selv er alle de jævla klumpene, samme hvor mye jeg rører i glasset blir jeg ikke kvitt dem!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...