LuggagE Skrevet 16. august 2004 Rapporter Del Skrevet 16. august 2004 Jeg sitter her og lurer på om jeg skal kjøpe denne pcen fra Coop Prix (faktisk!). Enten venter jeg og sparer opp penger og bygger pc selv om et par måneder, eller så kjøper jeg denne nå... Hva syns dere? Håper på gode svar siden dette er mye penger for en som meg (student). Linken: http://www.dinside.no/php/art.php?id=107811 Takk takk for all hjelp! Lenke til kommentar
356speedster Skrevet 16. august 2004 Rapporter Del Skrevet 16. august 2004 Den Coop PC'en er faktisk mye for pengene. Det er mange som har forsøkt å sette sammen en billigere PC med samme spesifikasjonene uten å lykkes. Ta et søk på forumet så finner du flere tråder om den. Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 16. august 2004 Rapporter Del Skrevet 16. august 2004 (endret) Fin den! Har du ikke lyst til å sette sammen PC'en selv, er det et meget bra kjøp. BTW; denne skulle vært under Hardware -> Hjelp, jeg skal ha ny PC! Endret 16. august 2004 av tor_erik Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 16. august 2004 Rapporter Del Skrevet 16. august 2004 Flyttet til "Hjelp, jeg skal ha ny PC". Lenke til kommentar
Kal-El Skrevet 17. august 2004 Rapporter Del Skrevet 17. august 2004 Noen spørsmål angående den PC`n Er hovedkortet bra? Hvor rask prosessor takler hovedkortet hvis det skal byttes ut senere? 9800XXL: Er det bedre enn 9800pro? Hvordan er rammen? Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 17. august 2004 Rapporter Del Skrevet 17. august 2004 9800XXL er 9800pro med xt kjerne! Så gode overklokkingsmuligheter og stor sannsynlighet for at det kan flashes til 9800xt Lenke til kommentar
fredriku Skrevet 17. august 2004 Rapporter Del Skrevet 17. august 2004 (endret) 9800XXL er 9800pro med xt kjerne! Så gode overklokkingsmuligheter og stor sannsynlighet for at det kan flashes til 9800xt Det som også er agt om kortet, er at det er raskere enn et standard XT kort.. Og da rett fra fabrikken. Hvilket er meget imponerende Uansett, pcen er et knallkjøp og stillegående. Jobber i en pcbutikk her i moss, og en fyr kom innom og spurte etter en bra spillpc. Da sa jeg bare: Dra på Prix/Obs, det blir ikke billigere, med Win, og alle programmer, tv-kort, tast og mus, og 2 års garanti + brukerstøtte Det er en fin og rask maskin! Gå for den. Er ikke så værst heller.. Endret 17. august 2004 av fredriku Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 17. august 2004 Rapporter Del Skrevet 17. august 2004 Noen spørsmål angående den PC`n Er hovedkortet bra? Hvor rask prosessor takler hovedkortet hvis det skal byttes ut senere? 9800XXL: Er det bedre enn 9800pro? Hvordan er rammen? dette er et XT kort, men med PRO clock. dvs, den har XT kjerne R360, men er klokket litt over pro 390:/340 (pro er 380/340) Correct me if im wrong. Skjønner ikke hvorfor dem ikke solgte det kortet før jeg :| Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 17. august 2004 Rapporter Del Skrevet 17. august 2004 Er det ikke slik at pc`er kjøpt på elkjøp har en slags sperre, slik at det ikke er mulig å komme inn i BIOS`en? har det sikkert denne og. ...selv om pris er bra ville jeg nok ha kjøpt en annen hvis den var til meg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 17. august 2004 Rapporter Del Skrevet 17. august 2004 Jeg hadde gått for den uten å blunke en gang. Jeg har ikke sjangs å sette opp en maskin til lignende pris. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 17. august 2004 Rapporter Del Skrevet 17. august 2004 Jeg hadde gått for den uten å blunke en gang. Jeg har ikke sjangs å sette opp en maskin til lignende pris. Go for it. Lenke til kommentar
Killerzevs Skrevet 17. august 2004 Rapporter Del Skrevet 17. august 2004 Jeg har sett den på reklamen og den ser bra ut den. Lenke til kommentar
Kal-El Skrevet 17. august 2004 Rapporter Del Skrevet 17. august 2004 Noen som vet hvor rask prosessor HK takler? Dette er viktig for meg for senere oppgradering. Lenke til kommentar
laja Skrevet 17. august 2004 Rapporter Del Skrevet 17. august 2004 Faen, dette har jeg lett etter lenge! Hvor lenge varer tilbudet? Kan tenke meg at de andre kjedene ikke lar dette passere uten å komme med noen fete mottilbud. Jeg ser for meg prisene falle! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 17. august 2004 Rapporter Del Skrevet 17. august 2004 Kan tenke meg at de andre kjedene ikke lar dette passere uten å komme med noen fete mottilbud. Jeg ser for meg prisene falle! Det tror jeg egentlig du bare kan glemme. Lenke til kommentar
z00l Skrevet 17. august 2004 Rapporter Del Skrevet 17. august 2004 Det tilbudet til Coop er det nok fåtall av kjeder som kommer til å prøve å konkurrere med. Et knall tilbud i mine øyne. -z00l- Lenke til kommentar
guezz Skrevet 17. august 2004 Rapporter Del Skrevet 17. august 2004 Jeg hadde gått for den uten å blunke en gang. Jeg har ikke sjangs å sette opp en maskin til lignende pris. Stemmer som du selv kan se: NB! koster 9000 uten software. Denne har ikke minnekortleser eller 3 firewire! Lenke til kommentar
scoot Skrevet 17. august 2004 Rapporter Del Skrevet 17. august 2004 Herlig pris, for en herlig pc.. Lenke til kommentar
Kal-El Skrevet 19. august 2004 Rapporter Del Skrevet 19. august 2004 Noen som vet hvor rask prosessor HK takler? Dette er viktig for meg for senere oppgradering. Ingen som vet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå