Gå til innhold

Hvor er instillingene?

Same-

Anbefalte innlegg

Jeg ser mange som kan skifte på timings på minnet, sette hastighet på minne osv. Jeg har Gigabyte k8ns nforce 3 250. Jeg finner ingen steder i bios som jeg kan stille på slike ting. Akuratt nå kjører RAM'en min (som egentlig skal kjøre på ddr400) på ddr 333. Jeg finner ikke ut hvor jeg gjør slik at RAM'en min kjører på ddr400.

Hjelp noen?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg ser mange som kan skifte på timings på minnet, sette hastighet på minne osv. Jeg har Gigabyte k8ns nforce 3 250. Jeg finner ingen steder i bios som jeg kan stille på slike ting. Akuratt nå kjører RAM'en min (som egentlig skal kjøre på ddr400) på ddr 333. Jeg finner ikke ut hvor jeg gjør slik at RAM'en min kjører på ddr400.

Hjelp noen?

Trykk Ctrl+F1 i Bios. Da får du opp Adwance menyen .

Lenke til kommentar
Unødvendig quoting samt dårlig bruk av emnefeltet blir sett på som upasselig, og kan bli sensurert eller endret av moderatorer. Overdrevet bruk av såkalt SMS-språk, utropstegn/spørsmålstegn osv. og forkortelser skal unngås. Emnefeltet skal beskrive innholdet i tråden. Eksempel: Problem med TV-ut på Radeon 9800. Dårlig bruk av emnefelt medfører stengning av tråden.

Tråden har et dårlig emnefelt og vil bli stengt deretter. Vennligst les utdraget over fra retningslinjene våre angående dette.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...