Skabbfot Skrevet 16. august 2004 Del Skrevet 16. august 2004 vennina mi sitt webcam (som er antakelig myyee bedre enn mitt..) tar lyden også når hun filmer. det gjør ikke mitt, og det er ikke noe galt med lydkortet mitt. Hun har ingen mikrofoner plugget inn heller, den bare tar opp lyden. Noen som vet noe? Hun har et Logitech og jeg har et Creative. (blech hehe) Lenke til kommentar
Velmont Skrevet 16. august 2004 Del Skrevet 16. august 2004 noen webkamera har mic. Kan også hende at skjermen hennes tar opp lyd, er nemlig mic i noen skjermer. Vil du ta opp lyd og bilde samtidig så er ikke det vanskelig, du bare kobler til en mikrofon - og tar opp. Da vil du kunne ta opp lyd også - men spørs hvilket program du bruker da Kjenner ikke til Creative siden jeg har Logitech, finnes imidlertid tredjepart programvare som du kan laste ned å ta opp med, da skulle det funke flott også for ditt kamera. (men husk når du skal si hvilket webcam el.l. du har så holder det ikke med kun merket, må få vite modell også siden det er forskjell på en Toyota Corolla (bybil) og en Toyota RAV4 (4hjuls trekker).. Om du forsto hehe Lenke til kommentar
Skabbfot Skrevet 17. august 2004 Forfatter Del Skrevet 17. august 2004 LOL jo jeg tror jeg har en mirkofon.. men om den funker enda.. det vet jeg ikke.. Pappa har sikkert.. han har mye duppeditter til pcen som han ikke bruker.. ^__^ Lenke til kommentar
mclp- Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 Det er noen web programmer som tar opp lyd gjennom høyttalerene. Jeg aner ikke hvordan dette er mulig, men når jeg slår av alt av utstyr her som har med lyd opptak å gjøre så tar den opp uansett. wierd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå