kesse Skrevet 16. august 2004 Del Skrevet 16. august 2004 Pc'en klikka, og jeg tenkte det var den gamle slitne IDE disken min. Så jeg kjøpte meg en ny Sata disk. Under instilasjonen av xp skjer følgende: Jeg setter i min diskett som fulgte med hovedkortet med Sata drivere. Setter i min windows xp cd. Instiliasjonen av xp begynner, da den sjekker maskinvare, laster inn windows executive osv... Men plutselig kommer denne feilmeldingen opp " Filen Cdfs.sys er skadet, kan ikke fortsette" Noen som vet hva som er galt??? Lenke til kommentar
salif Skrevet 16. august 2004 Del Skrevet 16. august 2004 Kanskje det er cden du bruker Lenke til kommentar
kesse Skrevet 16. august 2004 Forfatter Del Skrevet 16. august 2004 har brukt den flere ganger før, men den er "godt brukt". hmmm, jeg skal prøve og legge inn med en ny cd! Men kan det være noe annet kanskje?? Lenke til kommentar
Homer S. Skrevet 16. august 2004 Del Skrevet 16. august 2004 Kan også være cd-spilleren din, men prøv først med en ny cd.. Lenke til kommentar
kesse Skrevet 17. august 2004 Forfatter Del Skrevet 17. august 2004 prøvde nå med en win2k cd. men da kom en annen feilmelding opp... Kan prøve med en ny cdspiller!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå