Gå til innhold

Flashmenu gir feilmelding ved oppdatering av bios

above

Anbefalte innlegg

Jeg måtte bare kopiere noe inn i emnefeltet. Fikk feilmeld hele tiden.. Kan en moderator være så snill å ordne emnet til: Oppdatere Bios... ?

Hallo.

Er ganske så nødvendig å få oppdatert biosen min her.. Bruker Flash Menu for å prøve å oppdatere Bios. Lastet ned filene for så å "Update from file" , men dette vil ikke fungere, heller ikke noen av de andre valgene. Kommer opp en melding om at jeg må ha den nyeste versjonen av Flash Menu. Laster så ned den nye versjone, men det samme problemet oppstår igjen. Kunne dere være så snill å hjelpe meg?

Ps: Jeg har dette hovedkortet: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=119657&cks=PRL

Tusen takk for hjelp på forhånd!

Mvh

Ostebu

Endret av B|Real
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg måtte bare kopiere noe inn i emnefeltet. Fikk feilmeld hele tiden.. Kan en moderator være så snill å ordne emnet til: Oppdatere Bios... ?

Grunnen til at du får feilmelding når du prøver å bruke "Oppdatere bios... ?" er at emnefeltet skal være tre ord. Sansynligvis regnes da ikke "?" som et ord. "Oppdatere bios" er litt unøyaktig. Man vet ikke om du trenger hjelp til å oppdatere bios, finne ny bios for å oppdatere, spør etter programvare for å oppdatere bios, du fikk feil etter at du hadde oppdatert bios, etc. Et bedre er "Flashmenu gir feilmelding ved oppdatering av bios."

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...