Skabbfot Skrevet 16. august 2004 Del Skrevet 16. august 2004 Vennina mi laga en DVD med et film prosjekt vi hadde på skola. Det var en del av filmen der det hakka som om det var bare bilder som ble vist med forskjellig hastighet. Jeg husker ikke hvorfor det var så annerledes enn alt det andre som virka fint. Men, det hakket bare når vi spilte det på en DVD spiller. Spilte hun det i Div X virka det fint. hva skjedde? Jeg har ikke peiling på sånt, så jeg antok at det hadde noe med ad DVD spillere spiller cden på EN hastighet hele tiden, men Div X spiller det slik den blir lest (jeg husker ikke om det var litt sånn.. slow motion greier vi brukte som kanskje gjorde dette) Uansett, er det noen andre som har merka dette og muligens vet problemet? Jeg vil ikke ha samme problemet.. og lissom se det etter at jeg har filma og redigert hele greia. Lenke til kommentar
Velmont Skrevet 16. august 2004 Del Skrevet 16. august 2004 Intelacing, du bør lese om dette "fenomenet". Det er forferdelig plagsomt, og det er akuratt dette du ser et resultat av (med stor sannsynlighet) Du finner en del info om det her på forumet, og er du flink til å lese engelsk kan du ta en titt innpå http://www.100fps.com - de forklarer interlacing og da spesielt deinterlacing bra, eller.. Det er kanskje en side beregnet på folk som allerede vet hva interlacing er - men vil vite mer Uansett, det går an å gjøre noe som heter deinterlacing, - det er teknisk, og det er vanskelig, - men finnes programmer som gjør det enkelt. Hvilke programmer bruker du? Lenke til kommentar
Skabbfot Skrevet 17. august 2004 Forfatter Del Skrevet 17. august 2004 Jeg bruker ikke noe program (enda) hvis det var redigering av filmer du mente. .. men for å se dvder bruker jeg medion power dvd.. og den er knalltøff. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå