xB^ Skrevet 16. august 2004 Del Skrevet 16. august 2004 (endret) Heisann! Problemstillingen min er det.. jeg har fått sikra meg en skikkelig kraftig PA forsterker, og noen store "party" høytalere.. som alle kjent er nok ikke det folk akkurat asosierer med veldig fin lyd.. men jeg har tweaket en del gjennom bruk av Winamp og den mildt sagt begrensede Equalizeren som er der.. og har fått et veldig brukbart resultat ved avspilling av mp3 via winamp da.. Men tingen er det.. at bruker jeg andre programmer går jo lyden direkte.. høytalerne har et lite problem i 2500-3500 hz området, demper jeg dette mye så blir lyden så utrolig mye bedre.. Har SB Audigy lydkort .. som ikke gjenkjennes helt av softwaren. får bare "Setup cannot detect any sb audigy soundcard in your system" når jeg prøver installere selve programdelen, å få inn driverne funker helt utmerket. Basicly.. kort oppsumert, jeg trenger en software equalizer som funker i WinXP Fant noe som het RTEQ 4.10 , men samme å mye jeg stilte ga ikke dette noe utslag.. står at det var beregna for w95/98 så figures.. håper noen der ute har noe kjekt å anbefale Klør etter å få handla nytt skjermkort, og spille doom 3 på natta, og kjenne at bassen rister i veggene, så en virkelig kjenner det på kroppen har 4x 12" , og en 2x 900w i 4ohm forsterker.. Endret 16. august 2004 av xB^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå