Gå til innhold

Mobilsvindel - some help please?


jogrba

Anbefalte innlegg

For det første så vil jeg bare si at jeg er ingen svindler. Om noen skulle ha noe uoppgjort med meg, så er det bare å ta kontakt. Skjønner at noen har blitt litt frustrert, men drittslenging på et forum vil jeg ikke ha noe av. Som sagt - ta kontakt med meg om det skulle være noe!

 

Ellers så skal du få de 1600.. eller 1800 kronene dine omgående.. sender deg en mail iløpet av dagen. :cry:

 

Mvh Stig

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
For det første så vil jeg bare si at jeg er ingen svindler. Om noen skulle ha noe uoppgjort med meg, så er det bare å ta kontakt. Skjønner at noen har blitt litt frustrert, men drittslenging på et forum vil jeg ikke ha noe av. Som sagt - ta kontakt med meg om det skulle være noe!

 

Ellers så skal du få de 1600.. eller 1800 kronene dine omgående.. sender deg en mail iløpet av dagen. :cry:

 

Mvh Stig

Flott at du vil gjøre opp for deg.......

Lenke til kommentar

Jeg skjønner at han er frustrert. Den saken er en LANG historie.. jeg reiste til Tyskland, åsså skulle broren min sende telefonen, fordi jeg ikke rakk det. Men han tok både TELEFONEN og PENGENE.. så jeg har hatt et sirkus med han for å få tilbake telefonen. Søsken er noe sludder. hehe.

 

Men som sagt.. tror ikke jeg har noe uoppgjort med noen, men er der noen så bare ta kontakt! :D

 

Mvh Stig

Lenke til kommentar

Godt å høre at du har ordna opp da og ikke hat noe uoppgjort med noen :thumbup: Men man kan jo skjønne at folk blir litt kritiske på hvordan ting gjøres når du får 5- på QXL og utestenges ikke sant. men men alle kan jo feile er ikke det. Og han der opp som du og andre liker er jo en likanes tilgivende kar han så da er det jo greit

Lenke til kommentar
Men som sagt.. tror ikke jeg har noe uoppgjort med noen, men er der noen så bare ta kontakt! :D

Nå er dette ikke en diskusjon angående dine salg på qxl, men jeg kunne bare ikke dy meg.

 

Hvis karakterboken din på qxl er lik nå som for ca. 7 mnd siden så har du nok en del uoppgjort med enkelte folk. Og husk; det hjelper ikke bare å opprette en ny konto på et annet familiemedlem. ;)

Lenke til kommentar

Angående QXL så har jeg ikke brukt kontoen min på veldig lenge. Men som sagt - jeg har gjort opp med alle der.. Om den står i minus så er det fordi jeg ikke har brukt den på veldig lenge.. Men det er ute av verden.. Dere trenger ikke å være redde for å handle med meg, jeg er veldig seriøs - og har lært av det som har skjedd.

 

Mvh Stig

 

#Forumet er ingen salgskanal! Moderator Jankee#

Endret av Jankee
Lenke til kommentar
Jeg skjønner at han er frustrert. Den saken er en LANG historie.. jeg reiste til Tyskland, åsså skulle broren min sende telefonen, fordi jeg ikke rakk det. Men han tok både TELEFONEN og PENGENE.. så jeg har hatt et sirkus med han for å få tilbake telefonen. Søsken er noe sludder. hehe.

 

Men som sagt.. tror ikke jeg har noe uoppgjort med noen, men er der noen så bare ta kontakt! :D

 

Mvh Stig

Hvorfor i all verden skulle du gi ham 1600 kr for å sende en mobil for deg?

Lenke til kommentar

Vi tolererer ikke at folk angis med fullt navn på denne måten. Selv om man føler seg snurt gir det ingen rett til å henge ut folk på et offentlig forum.

 

Har dere noe uoppgjort med selger er dette noe man tar opp med politi og rettsvesen.

 

Alle navn og andre person-spesifikke referanser skal nå være fjernet fra tråden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...