Anders83 Skrevet 16. august 2004 Del Skrevet 16. august 2004 Har vært inne på siden www.it24.no. Der kjøper man først et skall (notebook barebone) forså å fylle dette med komponenter. Monteringen er gratis og med komponenter vil dette bli den maskinen man for mest for pengene. Maskinen har modem, 10/100 nettverk og en optisk enhet Dette settes i (DVD brenneren følger med fra før): Ati radeon 9700 128 mb DVD brenner (dvdrw+ & -) Intel-735BX 1700 MHz 2MB cache (Dothan) BOX for Centrino Hitachi 2,5" IDE 80GB (5400rpm) HDD (5K80) for notebook SO-DIMM 512MB DDR (400MHz) 200pin for notebook (sikkert ikke bruk for 400MHz) WLAN må kjøpes utenom Alt dette til NOK 14075.00 Dette er uten tvil det beste tilbudet jeg har kommet over. Man kan begynne å lure på om dette tilbudet vil gå utover noen av de andre komponentene som skjerm og batteri. Noen som har dannet seg noen erfaringer? Lenke til kommentar
HåkonN Skrevet 16. august 2004 Del Skrevet 16. august 2004 Du jobber ikke tilfeldigvis der vel...? Lenke til kommentar
Anders83 Skrevet 16. august 2004 Forfatter Del Skrevet 16. august 2004 Nei.... er på utkikk etter en laptop. Har tittet litt på whitebox & dell sine sider. Har ikke bestemt meg for hvilken laptop jeg skal gå for. Lenke til kommentar
TaZ Skrevet 16. august 2004 Del Skrevet 16. august 2004 Noe alla denne`? http://multicom.no/varedetaljinfo.asp?vare...relagerantall=3 Lenke til kommentar
Anders83 Skrevet 16. august 2004 Forfatter Del Skrevet 16. august 2004 Hva er forskjellen på g556e og g556? Lenke til kommentar
srbz Skrevet 16. august 2004 Del Skrevet 16. august 2004 (endret) Ville vel heller gått for den nye der ja, med tanke på at den koster det samme, har mye de samme spesifikasjonene (ramhastighet var eneste forskjellen jeg fant), og at en ubrukt en har mindre slitte batterier og sikkert ingen døde piksler, noe en brukt kanskje vil ha?? Endret 16. august 2004 av surbz00r Lenke til kommentar
TaZ Skrevet 16. august 2004 Del Skrevet 16. august 2004 Ville vel heller gått for den nye der ja, med tanke på at den koster det samme, har mye de samme spesifikasjonene (ramhastighet var eneste forskjellen jeg fant), og at en ubrukt en har mindre slitte batterier og sikkert ingen døde piksler, noe en brukt kanskje vil ha?? Ingen snakker om noe brukt maskin her.. TaZ Lenke til kommentar
Denethor Skrevet 16. august 2004 Del Skrevet 16. august 2004 Vil berre sei at du ikkje bør velga Whitebox, fått så sjukt dårlig service der.. IKKJE til å anbefale! Lenke til kommentar
It's me Skrevet 16. august 2004 Del Skrevet 16. august 2004 ...og at en ubrukt en har mindre slitte batterier og sikkert ingen døde piksler, noe en brukt kanskje vil ha?? Mindre slitt batteri er naturlig, men det med døde pixler er sprøyt. En død pixel på en skjerm vil være der fra den er helt ny, og vil aldri forsvinne. De kan heller ikke dukke opp over tid. Død pixel er enten eller. Har du ikke det når du skjermen er ny, får du det aldri. Til topic: Jeg ville personlig valgt en større og mer etablert butikk da det er sikrere med garanti o.l., men det er opp til deg. Lenke til kommentar
frustata Skrevet 16. august 2004 Del Skrevet 16. august 2004 Du jobber ikke tilfeldigvis der vel...? Det var det første som slo meg også... Lenke til kommentar
boii Skrevet 16. august 2004 Del Skrevet 16. august 2004 Sitter med en g556e fra it24 nå jeg, ca samme specs som førstnevnte her, kjempefornøyd, fikk maskina før helga..tok ca10 dager fra jeg bestillte men var verdt det syntes jeg. Suveren maskin Lenke til kommentar
zanzaib Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 kan på det varmeste anbefale multicom og en elitegroup bærbar. Rask og feilfri levering. Fikk den 4 dager etter at jeg bestillte den. Er lydløs, gjerrig på batteriene og har enda ikke hatt noen problemer med det. Skjekk den ut. Har en G556E dvd+-rw c1700 15" 80GB 512MB, radeon 9700 pro, wlan denne gav jeg litt over 15k for, inkludert frakt, oppkrav og alt... Happily owner of an G556E Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 Sitter med en bærbar fra IT24. Må si meg ganske fornøyd, bra, men treig service der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå