Mayhem Soap Skrevet 1. mai 2002 Del Skrevet 1. mai 2002 Vi har laget er spill i forbindelse med et gruppe prosjekt på Universitetet i Cheltenham, England. Kan dere gjøre oss en tjeneste og teste det? - gi oss ris og ros URL: http://mmedia.glos.ac.uk/students/mu305/s9803480/ To bugs: 1.) Når spillet begynner, gå rett i kjelleren og plukk op telf nr. Ring så til Stuffy via baren, før du gjør noe annet. 2.) Ikke ring til politiet før du får beskjed av Wood mot slutten av spillet. Dette er et ganske stort spill, ca 15Mb totalt så det anbefales at du har bredbånd, min 512kbps. Se introen, siden denne bygger opp historien. Det finnes 2 størrelser. Anbefales. Ha på lyd! Hilsen Ben Ivar Mosfjeld Kine Nordsveen Christian Bunes Lenke til kommentar
TST Skrevet 1. mai 2002 Del Skrevet 1. mai 2002 Quote: On 2002-05-01 17:12, lavizh skrev:Tjaaah, håper ikke dette blir utgitt? :smile: Hvorfor ikke? De er ute etter litt konstruktiv kritikk, gi dem det da vel hvis det er noe du ikke liker. Lenke til kommentar
Corn Skrevet 1. mai 2002 Del Skrevet 1. mai 2002 Heh, for jo ikek greid å plukka opp nummer, eller har fått en tick ved siden av phone number men greier jo ikke ringe til noen andre en purken Lenke til kommentar
Corn Skrevet 1. mai 2002 Del Skrevet 1. mai 2002 Hmm, jeg måtte plukke opp 2 nummer før jeg kunne ringe Lenke til kommentar
Mayhem Soap Skrevet 1. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2002 Snakk med Wood - mannen i baren...du kommer ikke videre før du har snakka med han. Han gir det et telf til en ansatt - Stuffy. Snakk med henne Hilsen Ben PS: Dette er ene og alene laget med Flash og ActionScript samt XML... Gi oss ris og ros. Prøv å være konstruktive... Dette er et skole prosjekt. Det er IKKE meningen å lansere dette. Ideen var å lage et spill basert på video og Flash. Har noen prøvd dette, vet en at det ikke er så veldig trivielt. Dette spillet er ikke bra laget med tanke på grafikk og lyd, men det er et prosjekt i skole sammenheng. Og når det er sagt; jeg lærte en hel del....Spill er ikke lett å lage Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 1. mai 2002 Del Skrevet 1. mai 2002 kewlt! Var skikkelig artig. Det store minuset er at det er litt for lett. Det burde vært noen vanskeligere quiz og flere alternativer. Slik det er nå så er det litt pek og klikk der du har muligheten. men utrolig bra jobba! :smile: Lenke til kommentar
Ever Skrevet 2. mai 2002 Del Skrevet 2. mai 2002 Bare en liten bug, om du har "prata ferdig" med fyren i baren, og du prater med han igjen får du ingen avslutningslinje, slik at du i praksis sitter fast. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå