fondus Skrevet 24. mai 2002 Del Skrevet 24. mai 2002 Lord of the Rings the Boondock Saints Con Air :smile: Peacemaker Harry Potter Route 66 <-- se den! A Knights Tale kunne da fortsatt i årevis... Lenke til kommentar
b-real Skrevet 25. mai 2002 Del Skrevet 25. mai 2002 The Boondock Saints er bare helt genial rå. Tror jeg har sett den minst 10 ganger. Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 26. mai 2002 Del Skrevet 26. mai 2002 Quote: Den 2002-05-25 17:02, B|Real skrev:The Boondock Saints er bare helt genial rå. Enig der.. Lenke til kommentar
Mr.Hassan Skrevet 29. mai 2002 Del Skrevet 29. mai 2002 Hei! Likte The Boondock saints så godt at eg kjøpte dvd filmen.. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 29. mai 2002 Del Skrevet 29. mai 2002 Quote: Mr.Hassan skrev (2002-05-29 09:44):Hei!Likte The Boondock saints så godt at eg kjøpte dvd filmen.. Mye extra på den DvD'en? Lenke til kommentar
Borf Skrevet 30. mai 2002 Del Skrevet 30. mai 2002 uten tvil robot monster god gammle film frå 1953 i svart kvitt om ein gorilla med dykkerhjelm som kjem frå mars og skal utrydde alle menskene Lenke til kommentar
Mr.Hassan Skrevet 30. mai 2002 Del Skrevet 30. mai 2002 Hei B|Real! Var litt.. Husker ikkje kva det var.. Lenge siden eg såg dvdén.. Lenke til kommentar
alaruz Skrevet 2. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2002 Quote: Den 2002-05-29 12:57, B|Real skrev: Quote: Mr.Hassan skrev (2002-05-29 09:44): Hei! Likte The Boondock saints så godt at eg kjøpte dvd filmen.. Mye extra på den DvD'en? Har Boondock Saints på DVD - og det er ikke noe spesielt ekstra på min uansett,... Men filmen er jo bare KONGE i seg selv da,.... En kamerat av meg sa at de drev på med Boondock Saints 2 eller at det var i sterk planlegginsnivå... Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 2. juni 2002 Del Skrevet 2. juni 2002 jeg ser ingen bevis for å si Boondock Saints2 kommer .. Lenke til kommentar
alaruz Skrevet 2. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2002 Quote: Den 2002-06-02 11:03, Kebab GUD skrev:jeg ser ingen bevis for å si Boondock Saints2 kommer .. Han sa at han hadde glemt URL da han så det på Internett et sted sa han,... Mulig det er rent bullshit som han hadde sett på Internet også, men det hadde jo vært mildt sagt helt konge da, viss Boondock saints 2 hadde kommet,... Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 2. juni 2002 Del Skrevet 2. juni 2002 Quote: Den 2002-06-02 13:05, alaruz skrev:Mulig det er rent bullshit som han hadde sett på Internet også, men det hadde jo vært mildt sagt helt konge da, viss Boondock saints 2 hadde kommet,... über 1337 Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 2. juni 2002 Del Skrevet 2. juni 2002 jeg har brukt alles venn http://www.google.com og finner ikke en drittt Lenke til kommentar
alaruz Skrevet 2. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2002 Quote: Den 2002-06-02 16:36, Kebab GUD skrev:jeg har brukt alles venn http://www.google.com og finner ikke en drittt Jeg snakker med han i morgen på skolen ,... da han går i klassen min,... skal se å få banket ut litt info av han Holder dere oppdatert,... Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 2. juni 2002 Del Skrevet 2. juni 2002 Quote: Den 2002-06-02 16:52, alaruz skrev:Jeg snakker med han i morgen på skolen ,... da han går i klassen min,... skal se å få banket ut litt info av han Holder dere oppdatert,... venter i små spenning :smile: Lenke til kommentar
alaruz Skrevet 2. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2002 Snakket med han over MSN her nå netopp og sa han fant det på følgende side : http://www.theboondocksaints.com/ Har ikke undersøkt sia så utrolig mye at det gjør noe,.. men de reklamerer på forsiden om : That's right, there is finally going to be a Sequel to one of the most successful cult films of all time. The title is: Boondock II : The Second Coming Lyder bra det,.... Lenke til kommentar
Mr.Hassan Skrevet 3. juni 2002 Del Skrevet 3. juni 2002 Hei! Er generellt sett litt skeptisk til oppfølgere.. Er så redd for at dei blir dårligare enn orginalen... Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 27. juni 2002 Del Skrevet 27. juni 2002 Her er nå noen av de filmene jeg liker da: -Snatch -Lock Stock and Two Smoking Barrels -I Kina Spiser De Hunde -Pusher -Memento -51st State -Pulp Fiction Lenke til kommentar
CFD Skrevet 27. juni 2002 Del Skrevet 27. juni 2002 Quote: alaruz skrev (2002-05-01 15:28):- The Matrix (science fiction/action...)-Mildt sagt en drit bra film, ikke èn eneste mangel på effekter...- The Rock (Action)-En av de aller beste Action filmene jeg har sett,.. - Ikke mangel på futt her nei...- The Sixth Sense (Drama/Thriller/Grøsser)-Bruce Willis i en "anderledes" film,.. - Men jeg liker filmen veldig godt,... : "..,I see dead people,.."----------Favoritt StarTrek : StarTrek VIII - First Contact - (A very cool and great Movie !!!) Fin film smak du.. Det over sier vell det meste. StarWars 5- the empire strikes back er bedre en return of a jedi da. Nesten eneste jeg hadde og innvende Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 28. juni 2002 Del Skrevet 28. juni 2002 Quote: Den 2002-05-02 00:12, RogueFreak skrev:** Advarsel: Langt innlegg **Huff, hvorfor måtte du starte denne tråden alaruz? Når du begynner å snakke film med meg, så er det som å hive bensin på et bål... :razz:Ok, jeg tenker jeg deler opp i kategorier...og så tar jeg et visst antall bra filmer fra hver (kommer sikkert til å glemme noen uansett...)------------------------------------------------Filmer------------------------------------------------Puuuuhhhh.....nå har jeg sikkert glemt en hel haug med bra filmer, men det får nå være. Dette er noen bra filmer iallfall! (Jeg har hver eneste som er nevnt her...+ noen hundre til... :razz: )Godnatt! Og så tok du ikke med LOTR??? -- Quote: Den 2002-05-24 21:17, fondus skrev:Lord of the Rings the Boondock Saints Con Air :smile:Peacemaker Harry Potter Route 66 <-- se den! A Knights Tale kunne da fortsatt i årevis... Harry Potter#1 var jo ikke så bra da. Men jeg gleder meg til toeren..Den skal visst være bedre. Jeg synes ihvertfall at bok#2 var bedre enn bok#1.. Noen innvendinger? :wink: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå