zerothehero Skrevet 1. mai 2002 Del Skrevet 1. mai 2002 Noen som vet hvordan lagerstatusen er på zepto2001? Noen som kjenner støynivået? Noen som har noen andre erfaringer? [ Denne Melding var redigert av: haugun på 2002-05-02 15:11 ] Lenke til kommentar
fanta Skrevet 1. mai 2002 Del Skrevet 1. mai 2002 Hei, Jeg bestilte en 2001 sent på kvelden dagen før de ble kåret til testvinner av DinSide.no, og ble sånn sett tatt litt på sengen av dette med leveringstid... (De har naturligvis fått enormt med henvendelser siden den kåringen) Har blitt lovet en oppdatering i begynnelsen av neste uke, men da begynner det å nærme seg en måned siden jeg bestilte. Litt i lengste laget, synes jeg, men maskinen ser tross alt bra ut (ville forsåvidt heller hatt en Dell Inspiron 8200, men den er så stor og tung), og jeg holder derfor ut... [ Denne Melding var redigert av: fanta på 2002-05-01 18:20 ] Lenke til kommentar
[L]337-Zonic Skrevet 2. mai 2002 Del Skrevet 2. mai 2002 Hei, om det ikke ble en Znote 2001 på deg er det ingen krise. Tror Znote 2002 kan bli veldig bra. Lenke til kommentar
goggen Skrevet 2. mai 2002 Del Skrevet 2. mai 2002 Hva baserer du det på, at du "tror den kan bli bra"? Bedre grafikk ,støysvak? Lenke til kommentar
sunnhetsmannen Skrevet 3. mai 2002 Del Skrevet 3. mai 2002 Fikk mail fra Zepto just nu: Quote: Heisann igjen!Vi må bare beklage at det har tatt så lang tid, men som du kanskje vetble vi BEST I TEST for noen uker siden, og dermed ble bråutsolgt pånesten alt :smile:Nå har vi fått en bekreftet leveringsdato, og derfor kan jeg si at dufår maskinen neste uke. Vi driver i dette øyeblikk og ringer ut til allede som har bestilt for å forklare hvorfor det har tatt litt tid, samtnår dere får varene dere har bestilt.Vi kontakter deg når maskinen din er klar, så kan vi avtale betaling,levering osv.Håper dette var til oppklaring og ikke forvirring, ha en god helg,med vennlig hilsenKristoffer AmundsenZepto Computers ASe-post: [email protected]tlf: 22 74 88 00fax: 22 74 88 01web: /TR> Nå bestillte jeg min Zepto en ukes tid før de ble best i test da men.. Jeg forstår jo at de har mye å gjør på :smile: Lenke til kommentar
fanta Skrevet 11. mai 2002 Del Skrevet 11. mai 2002 Omsider har jeg fått min Znote 2001... det tok sin tid, men jeg må bare gi meg: jeg er veldig fornøyd! Svært stillegående, svært solid, svært god ytelse (konfigurasjon: 1ghz PIII, 512mb ram, 40 gig harddisk) Lykke er å sitte i hagen med en Znote 2001, wi-fi-oppkobling til 1mbit SDSL og en kald Fanta :wink: Lenke til kommentar
ijerku Skrevet 12. mai 2002 Del Skrevet 12. mai 2002 hei hvordan er den till 3d tegning og spilling kor mye kosta den Lenke til kommentar
fanta Skrevet 12. mai 2002 Del Skrevet 12. mai 2002 for ytelsestall anbefaler jeg testen på http://www.barbara.no ... pris er rimelig uinteressant for deg, da jeg tror denne maskinen går ut i disse dager (til fordel for Znote 2002) Lenke til kommentar
[L]337-Zonic Skrevet 12. mai 2002 Del Skrevet 12. mai 2002 Quote: Den 2002-05-02 21:39, goggen skrev:Hva baserer du det på, at du "tror den kan bli bra"?Bedre grafikk ,støysvak? Bedre prosessor, grafikk og mindre støy. Lenke til kommentar
Zafar Iqbal Skrevet 13. mai 2002 Del Skrevet 13. mai 2002 Veldig bra maskin absolut å anbefale har hatt den i 2 uker og allerede brukt den til masse rart. Lydløs og sjapp maskin. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå