PlatinumFlyer Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 Jeg har funnet ut at HalTan er ca. et par millioner milliarder lysår smartere enn JoachimR. Nuja Og ja, jeg må igjen få understreke hvor genialt utsagnet til JoachimR var Det er kanskje litt morsomt i etteritd, men jeg skrev det da ikke for å være morsom.. Men at det er genialt sagt, det kan jeg være med på Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 SteffyBoy: Velinformert? Ordet du leter etter er feilinformert. You are entitled to your own, wrong opinion. HalTan og JoachimR er begge kjempeflink å tale for sin sak, og det at de mener forskjellig om mye gjør at det blir mange spennende diskusjoner. De er også veldig informert, begge to. Jeg er uenig med HalTan om mye (jeg liker ikke Tool, jeg syns ikke goatse humor er morsomt, jeg mener ikke GWB er en idiot, osv) men han er flink til å tale for seg. Vittig er han også. Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 Jeg synes SteffyBoy er snill og lur. :---) Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 Morsomt med slike disjkusjoner :!: Lenke til kommentar
Polarbastard Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 (endret) Homosexuality is for fags Edit: Så takker vi SteffyBoy for hans [/i]is Endret 31. august 2004 av Polarbastard Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 Homosexuality are for fags Yes it is. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå