CellularDude Skrevet 16. august 2004 Del Skrevet 16. august 2004 Skal til Slovakia, der de har 220v spenning, som her i Norge. Men jeg trenger nok å lade batteriet på mobilen en gang og to. Regner ikke med at de har samme stikkontakter som her. Finnes det en adapter å få kjøpt som passer? Har lett litt rundt på nettet, men ikke funnet noe. Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 16. august 2004 Del Skrevet 16. august 2004 (endret) Skal du kjøre? Da kjøper du bare en billader.. Endret 16. august 2004 av Skomaker Lenke til kommentar
CellularDude Skrevet 16. august 2004 Forfatter Del Skrevet 16. august 2004 Nei, jeg skal ikke kjøre. Mulig laderen passer i barbermaskinuttak på hotellrom, men jeg tar det ikke for gitt. Lenke til kommentar
mckvakk Skrevet 16. august 2004 Del Skrevet 16. august 2004 taxfree på flyplasser har Lenke til kommentar
molna Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 De har samme kontakter som i Norge ("EU-kontakt"), så du trenger ikke adapter. Er vel bare England som ikke har den typen. Lenke til kommentar
jalleks Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 (endret) De har samme kontakter som i Norge ("EU-kontakt"), så du trenger ikke adapter. Er vel bare England som ikke har den typen. Jeg var i England for et par år siden og da hadde dem vanlige kontakter på hotellet hvertfall Endret 17. august 2004 av jalleks Lenke til kommentar
molna Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 Hoteller har ofte EU-kontakt ja Lenke til kommentar
CellularDude Skrevet 17. august 2004 Forfatter Del Skrevet 17. august 2004 OK, det høres betryggende ut! Takk for hjelpen, folkens! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå