Guffen Duck Skrevet 16. august 2004 Del Skrevet 16. august 2004 Har problemer med brannmuren når jeg er på internett. Starter jeg en ftp, så stopper denne når IE starter eller andre browsere. Generelt alt som starter mot nettet. Noen som har vært borti noe av det samme? Hvordan slå av denne fw, finner det ikke i BIOS. Prøver via software, så får jeg en feilmelding. Forsøk er gjort med IE og Opera. Lenke til kommentar
Guffen Duck Skrevet 17. august 2004 Forfatter Del Skrevet 17. august 2004 Ingen som har en ide om hvordan man skrur av brannmuren? Trenger den ikke da det brukes HW brannmur Lenke til kommentar
DeeTee Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 Gå inn på hardware properties og klikk på nvidia nettverkskortet. Inne i menyen som dukker opp der får du tilgang på firewall instillingene til forceware. Lenke til kommentar
whale Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 Jeg har prøvd derfra. Som nevnt tidligere så har jeg prøvd både IE og Opera for å sette opp firewallen. IE fungerte ikke i det hele tatt. Opera fungerer noe bedre, men får fortsatt feilmelding når jeg prøver å disable FW helt. Lenke til kommentar
Guffen Duck Skrevet 18. august 2004 Forfatter Del Skrevet 18. august 2004 Whale godt å se deg her Håper noen har svar på dette. Lenke til kommentar
Nastro Azzurro Skrevet 18. august 2004 Del Skrevet 18. august 2004 bruk web interface og skru det av der.... er på slik security level... der du kan velge mellom off, low, medium, high osv.... Lenke til kommentar
KydeX Skrevet 18. august 2004 Del Skrevet 18. august 2004 bruk web interface og skru det av der.... er på slik security level... der du kan velge mellom off, low, medium, high osv.... web-interfacet mitt funker ikke. Men firewallen er skrudd av som default. Ihvertfall på mitt kort, som er et MSI K8N Neo Pe Lenke til kommentar
whale Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 Jepps Guffen. Slike spørsmål vil man gjerne ha svar på så da må man være tilstede Som Azaz skriver så har jeg prøvd web grensesnittet med både IE og Opera. Opera fungerer best, men den får en feilmelding når jeg prøver å velge FW off. Jeg gjorde en bommert når jeg installerte den, men har nå engang gjort det og vil gjerne ha den av igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå