Gå til innhold

Brannmur på et nVIDIA® nForce3 250Gb fra MSI!

Guffen Duck

Anbefalte innlegg

Har problemer med brannmuren når jeg er på internett. Starter jeg en ftp, så stopper denne når IE starter eller andre browsere. Generelt alt som starter mot nettet.

Noen som har vært borti noe av det samme?

Hvordan slå av denne fw, finner det ikke i BIOS. Prøver via software, så får jeg en feilmelding. Forsøk er gjort med IE og Opera.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg har prøvd derfra. Som nevnt tidligere så har jeg prøvd både IE og Opera for å sette opp firewallen. IE fungerte ikke i det hele tatt. Opera fungerer noe bedre, men får fortsatt feilmelding når jeg prøver å disable FW helt.
Lenke til kommentar
bruk web interface og skru det av der.... er på slik security level... der du kan velge mellom off, low, medium, high osv....

web-interfacet mitt funker ikke. Men firewallen er skrudd av som default. Ihvertfall på mitt kort, som er et MSI K8N Neo Pe

Lenke til kommentar

Jepps Guffen. Slike spørsmål vil man gjerne ha svar på så da må man være tilstede ;)

Som Azaz skriver så har jeg prøvd web grensesnittet med både IE og Opera. Opera fungerer best, men den får en feilmelding når jeg prøver å velge FW off. Jeg gjorde en bommert når jeg installerte den, men har nå engang gjort det og vil gjerne ha den av igjen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...