magnusf Skrevet 16. august 2004 Del Skrevet 16. august 2004 Er det noen som har handlet på Applestore for utdanning (link)? Har akkurat handlet en iBook der nå. Lurte litt på hvordan de sjekker at jeg virkelig er student. Har studentbeviset mitt osv i skjønneste orden, så det er ikke snakk om å "snylte på systemet", men det hadde vært greit om noen visste om man blir ringt opp eller lignende (altså om det er samme prosedyre som ADC-kjøp). Lenke til kommentar
m-kane Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 Jeg kjøpte direkte fra apple store (via telefon etter deres ønske) og måtte bare sende inn kopi av studentbevis? Lenke til kommentar
magnusf Skrevet 17. august 2004 Forfatter Del Skrevet 17. august 2004 Hvor sendte du denne kopien? Det står jo bare at Apple "kan" sjekke om du virkelig er student. Oppga riktignok navnet på skolen osv, men tror ikke Apple sjekker det direkte med dem. Hadde vært greit å bare sendt en fax/mail med kopi av studentbeviset liksom, bare jeg visste om jeg virkelig trengte det og hvor i så tilfelle. Lenke til kommentar
olemm Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 Min samboer kjøpte PowerBook g4 12´i forrige uke på educationshoppen, kom på døra i dag. Hun har ikke på noe punkt vist studentbeviset sitt. Eneste hun har gjort er å oppgi studiested blindern. Lenke til kommentar
m-kane Skrevet 18. august 2004 Del Skrevet 18. august 2004 Trengte bare scanne den inn og sende den på epost til selger. (Dette var en skriftlig attest fra skolen, hadde ikke fått studentbevis). Lenke til kommentar
magnusf Skrevet 18. august 2004 Forfatter Del Skrevet 18. august 2004 Ser ut som at det gikk greit allikevel. Nå er ihvertfall iBooken på vei Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå