siDDis Skrevet 1. mai 2002 Del Skrevet 1. mai 2002 Kor mange norske spel utviklerer finnes det, og kor mange av dem held ikkje på med mmorpg? Lenke til kommentar
simes Skrevet 1. mai 2002 Del Skrevet 1. mai 2002 Tror ikke det er så overveldende mange.. Og uansett så står ikke Funcom bare for mmorpg. De har ikke bare laget anarchy online liksom? Den lengste reisen er funcom produkt. De har også laget No Escape som jeg vil si var dåårlig, men samma det. Gå hit og sjekk. Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 1. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2002 Innerloop synes eg er best fordi dei lager bare skikkelege actionspel Lenke til kommentar
Corn Skrevet 1. mai 2002 Del Skrevet 1. mai 2002 Hvem var det som lagde Forsaken? Var ikke de norske? Lenke til kommentar
Jellyfisk Skrevet 1. mai 2002 Del Skrevet 1. mai 2002 Innerloop lager kanskje bare actionspill, men ingen av dem har vært særlig festelige... IGI var det noe som ikke helt stemte med, IGI 2 har jeg ikke sett enda, og Joint Strike Fighter. Fysjom. Kjedeligste flysimulatoren ever. _________________ - Signaturer er for pyser [ Denne Melding var redigert av: Jellyfisk på 2002-05-01 22:01 ] Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 1. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2002 at dei er ikkje er så kjekke er eg enig med..... Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 6. mai 2002 Del Skrevet 6. mai 2002 Dem som lagte Hitman 47! tror de var norske, selv om det var eidos som gav det ut! Hitman 2 er forresten ute som alfa/beta :smile: Lenke til kommentar
Jellyfisk Skrevet 6. mai 2002 Del Skrevet 6. mai 2002 Hitman: codename 47 er laga av danske IO interactive. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 6. mai 2002 Del Skrevet 6. mai 2002 Ah! jo takk for korrigeringen, men de var da i alle fall nordiske :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå