Overture_1928 Skrevet 1. mai 2002 Del Skrevet 1. mai 2002 Jeg lurer veldig på hvordan disse fungerer. Er de verdt de ekstra pengene? Er det noen som har peiling? Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 1. mai 2002 Del Skrevet 1. mai 2002 dei er såpass vonde å ha på og bldet er ikkje behagelig du får jo spele i skikkeleg 3d da men eg har bare brukt det 1 gang og det var det Lenke til kommentar
Yoda Skrevet 1. mai 2002 Del Skrevet 1. mai 2002 Brillene er forferdelige å ha på seg, men for en kort periode kan det være ganske kult. Best effekt har jeg fått med Max Payne. Spesielt med den senen der man går ned i båten. Nvidia legger ut drivere for EStereo som inneholder presatte innstillinger for en god del spill. Siden jeg ikke orker å ekserimentere med innstillingene for hvert enkelt spill er det ganske greit å benytte disse. Yoda Lenke til kommentar
Overture_1928 Skrevet 1. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2002 Hmmm.. Går det an å bruke de istedenfor skjerm? Kan bare ikke helt se for meg at man bruker de i tillegg til skjermen - ala flate plast 3d-briller som følger med donald Lenke til kommentar
erikstein Skrevet 1. mai 2002 Del Skrevet 1. mai 2002 Kan ikke brukes uten skjerm. Det er helt klart :smile: Hadde de som ELSA lagde, ganske behagelige briller, trenger en skjerm som klarer høy HZ i ganske høy oppløsning for at det skal være noe vits...ihvertfall 120hz i f.eks 1024x768. Bildet på skjermen blir uleselig, hvis du ikke har brillene på (når du da aktiverer denne stereo3d saken). Bildet forflytter seg kjempefort over skjermen hele tida...fram og tilbake...blir vel en slags 3d effekt eller.no. Lenke til kommentar
Praetorian Skrevet 1. mai 2002 Del Skrevet 1. mai 2002 Du bruker dem til å se på skjermen med.. greia er vel at de splitter opp fargene noe så det virker mer "3d". Jeg har et par som kom med mitt tidligere gf2 gts fra Asus, men har også bare testkjørt dem litt, de er aldeles for fysisk ubehagelige å ha på seg, men selve effekten var ikke så ille. Prøvde dem i Unreal Tournament. Verdt det? Ikke i det hele tatt. Lenke til kommentar
Overture_1928 Skrevet 1. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2002 Tusen takk :smile:. Da sparer jeg en slant på å ikke kjøpe noe Deluxe 3d-kort Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå