L.. Skrevet 16. august 2004 Del Skrevet 16. august 2004 Skal du kjøpe pc??? Ta en titt her først <---- Mer finner du her ---> http://www.monkeehub.com/ Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 16. august 2004 Del Skrevet 16. august 2004 Booooooooooring... Second that. Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 16. august 2004 Del Skrevet 16. august 2004 Særlig underholdende var det vel ikke, men flaming kan vi spare oss for. Lenke til kommentar
Erichsen Skrevet 16. august 2004 Del Skrevet 16. august 2004 Er det flaming å ikke synes det var morsomt? Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 16. august 2004 Del Skrevet 16. august 2004 Nei, men når det blir kontinurelig og vedvarende, noe det sannsynligvis kommer til å bli, så vil jeg kalle det flaming. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 Earendil er teit! FAEN DU SUGER AZZ! Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 Nei, men når det blir kontinurelig og vedvarende, noe det sannsynligvis kommer til å bli, så vil jeg kalle det flaming. Hvis man ikke skal poste sin menig etter inlegget... hva skal man da? F.eks. fikk alle boringene meg ifra å gidde å se driten.... Det er du (og andre leke-modder) som får tråder til å ta av med slike poster.... (ja, min bidrar enda mer, men denne tråden er ssv. gonners anyways) Lenke til kommentar
Aleks_r Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 Syns den var litt artig til tider, jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå