Lizziezia Skrevet 16. august 2004 Del Skrevet 16. august 2004 Hei Har et Canon Powershot G3 kamera som jeg er svært fornøyd med (kjøpt jan 03). Nå har det derimot oppstått godt over 35 pixelfeil/døde pixler på LCD displayet. Er det noen steder jeg kan få reparert/ byttet skjermen? Jeg har forsøkt via nettstedet som jeg kjøpte kameraet og de ga meg noen supportsteder jeg kunne henvende meg, men jeg har ikke fått noe svar fra dem på snart 2-3 uker. Er det noen som har noen forslag til steder som kan reparere evnt bytte LCD- skjermen? Noen som har hatt lignende problem/erfaring med reperasjon? ---- Lizziezia Lenke til kommentar
Covcon Skrevet 16. august 2004 Del Skrevet 16. august 2004 Hva med å sende en mail til Canon? Eventuelt å sende kameraet tilbake til selger. Er tross alt de som skal sørge for reparasjonen. Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 Om kameraet du har kjøpt er norsk (NO) versjon, kan du levere til en hvilken som helst Canon forhandler (de er imidlertid ikke forpliktet til noe overfor deg om verkstedet setter seg på bakbena og nekter å reparere på garanti/reklamasjon. Da er det du som må krangle med verkstedet direkte). Er det europeisk (EU) versjon, må det leveres der du kjøpte det, da de må sende det til sitt eget verksted, eller til utlandet for å få det reparert på garanti. Ellers kan du jo bare stikke opp på Holmlia hvis du bor i Oslo området. Canons hovedkontor og verksted er der. Da sparer du i det minste litt tid. Verkstedet heter for øvrig Serviceproffen, men det er vel ett datterselskap av Canon tror jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå