Herr Brun Skrevet 16. august 2004 Del Skrevet 16. august 2004 (endret) Halloen! Jeg sitter med en pc jeg bruker til skolebruk, og kunne trenge et gratis ordbokprogram. Gjerne et program som du kan innstallere flere språk på, hvis dere skjønner hva jeg mener. Jeg mener å ha sett dette før... Tusen takk for all hjelp Herr Brun Endret 16. august 2004 av Herr Brun Lenke til kommentar
XenZor Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 clue er spesielt bra på tekniske ord. En veldig bra, og omfattende, ordbok. XenZor Lenke til kommentar
atrax Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 Midlertidig kan du bruke Clue Lookup. Veldig praktisk. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 22. august 2004 Forfatter Del Skrevet 22. august 2004 Takk for hjelpen. Men jeg trenger en norsk-fransk ordbok også. Noen som har peil? Dessuten må det ikke være online, men nedlastbar. Har ikke internett på skolen. Elevene får ikke nett på den forbanna skolen... Herr Brun Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 (endret) man får også fransk ordbok til clue edit: dro vist fram en litt gammel tråd Endret 5. april 2005 av norma_saw Lenke til kommentar
ikkeno Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 man får også fransk ordbok til clue edit: dro vist fram en litt gammel tråd Men clue er vell ikke gratis? Lenke til kommentar
aadnk Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Men clue er vell ikke gratis? Meg bekjent kan man registrere seg gratis og få tilgang til nettversjonen av programmet ; skal man imidlertid laste ned ordboken lokalt, må man punge ut. Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 man kan få en 30 dagers trial også Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå