Gå til innhold

[GiS] søker medlemmer til BF Vietnam klan

Anbefalte innlegg

Høstsesongen er i startfasen, og stallen må igjen friskes opp slik at vi er fit for fight mot de store gutta. Spillet er Battlefield Vietnam og klanen er Gutta i Skauen, en av gamlegutta i BF Norge. Så, hva gjelder dette?

[GiS]

Vi var originalt en BF1942 klan startet opp 1. oktober 2002. Etter en lang og utrolig artig periode med det spillet la vi 1942 på hylla i desember 2003 i påvente av noe nytt. Etter en liten pause fra klanspilling, gravde vi igjen frem stridsøksa da BF Vietnam kom, og vi var igang igjen nok en gang. Tøsing er vårt navn, og det vil det alltid være. Det betyr da at vi verdsetter kos, trivsel og glede fremst. Alle skal trives, og vi gjør også det beste for at medlemmene skal ha mest mulig ut av å være sammen med denne fine gjengen. Stallen vår består av en stor mengde av disse originale medlemmene som joina i 2002, samt en god del nye herlige folk. Så dette er folk som vet hva det si å bli med i ett fellesskap.

Hva går du til?

Vi er en gammel klan, og har derfor opparbeidet oss litt kompetanse på hvordan dette skal drives på en best mulig måte. Demokrati er viktig og alles stemmer teller når noe skal avgjøres. Miljøet er viden kjent som ett terningkast 6, så du blir tatt imot med åpne armer.

Videre har vi egen spillserver, Ventrilokanal, IRC kanal (public og intern) samt ett meget aktiv forum. Websiden er under oppbygging så den er ikke så vakker...

GiS på slagmarken

Vi er etablert i toppen på Clanbase sin Vietnam ladder. Videre kommer vi til å delta i en infantry cup i høst, og muligens bli med på andre spennende ting.

Aktivitetsnivået vårt ligger på 2-3 happenings i uka, noen ganger mindre og andre ganger litt mer. Alt dette avhenger av humør, tilgjengelighet og om vi rett og slett føler for å køla på eller slappe av. Ikke no stress altså.

Teamplay er essensen for å lykkes i Vietnam, og det verdsetter vi høyt. En god nese for taktikk og lagarbeid har aldri hemmet ett lag, så dette er noe vi fokuserer mye på. Våre taktikkansvarlige har opparbeidet mang en snedig vri, og det er skikkelig moro når man ser ting på papiret bli satt i live på slagmarken. Og når det funker er det bare helt sinnsykt artig!

Hva ser vi etter?

- du er erfaren i Battlefield Vietnam, og vet hva som skal til for å overleve lengst mulig i jungelen.

- du er minst 18 år. Humøret er på topp, du vet å møte opp i tide samt å bidra til ett fellesskap. Vi gjør mye for deg, du gjør mye for oss - aktivitet belønnes.

- du liker tanken på å delta i ett fellesskap, både på skjermen og i det virkelig liv. Vi har flere ganger hatt medlemstreff, og dette kan fort skje igjen.

- tanken på å kjempe sammen i et lag som arbeider mot ett felles mål tiltar deg. Å få ta i bruk taktikker som laget har laget i fellesksap og få oppleve ekte spilleglede tiltar deg ennå mer. En viktig oppgave kan fort være en kjedelig oppgave, men dette tenker man ikke på.

- du har det som kreves for å spille BFV sammen med ett lag. Det vil si en PC som kjører spillet bra, samt utstyr til voicecom. Av software er mIRC, Ventrilo og ATC (Advanced Tactical Centre) essensiellt.

Vi er på utkikk etter opptil 2-3 spillere, i hovedsak generelle spillere som behersker alle spillaspekter. Det er mulig vi også skal ha en god pilot, det er litt usikkert ennå. Søknad sendes enten til undertegnede på e-post til [email protected] eller MSN til samme adresse. Du kan også stikke innom vår IRC kanal #gis.bf på Quakenet.

Takk for oppmerksomheten

[GiS]Settepotet

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Hmm, frister litt med klanspill egentlig nå. Men, fyller ikke 18 før om et halvt år, og jeg vet ikke om jeg har tid til klanspill nå.

Er egentlig en god pilot (Bare spør Pytagoras, Togo, Kristine og Kristian om det :p I tillegg så spurte noen dsr' gutter meg for ikke så altfor lenge siden, men sa nei den gangen), og har nogenlunde god aim, men akkurat hvor god må andre bestemme.

Om jeg hadde søkt, og kommet gjennom nåløyet (på tross av alderen), så er det vel en prøveperiode først hvor jeg kan finne ut om jeg har tid til klanspill?

Lenke til kommentar

Guess three times. Var en runde på Operation Irving hvor noen i fra dsr spurte meg om jeg hadde klan, og om jeg var interessert i try.

Beklager at jeg ikke husker akkurat hvem, men når jeg så vidt klarer å holde styr på navnene til familien min, så blir det litt mye med nick på nettet i tillegg ;)

Om det er noen i fra GIS som fortsatt sjekker denne tråden, så lurte jeg bare på om det var mulig å få vite om dere i det hele tatt har mottatt mailen min? Hadde noe problemer når jeg sendte, og det har vært stille siden da. Blir litt nysgjerrig etterhvert.

Lenke til kommentar

GiS har den siste tiden forsterket stallen ytterligere med 3 nye rekrutter. Hvorvidt vi trenger en spiller til er fremdeles uvisst, men tilbakemelding skal være like om hjørnet. I mellomtiden kunne du jo foreksempel stukket innom #gis.bf på Quakenet, så kunne vi kanskje ha spilt litt public ilag. Med Voicecomm. selvsagt.

Mvh

[GiS]Tomcat

Endret av Englebarn
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...