Klasbu Skrevet 16. august 2004 Del Skrevet 16. august 2004 Fikk førsteside oppslag på Photosig i dag og det syns jeg var litt artig da dette er ganske så stor foto side med MANGE som legger ut bilder for kritikk. Så om noen av dere vil "hjelpe" bildet mitt enda litt høyere opp så er alle kommentarer velkommene Bildet ligger her! Lenke til kommentar
Velmont Skrevet 16. august 2004 Del Skrevet 16. august 2004 Å, men var jo virkelig pent bilde. - Du har fått kritikken som er å gi på sia, det var hva jeg så med én gang også - refleksjonene i nesa. Meget vakker ung pike forressten. Gleder meg til å få nytt kamera, da det gamle ble ødelagt. Lillesøster er heldigvis veldig glad i å bli tatt bilde av Lenke til kommentar
Klasbu Skrevet 16. august 2004 Forfatter Del Skrevet 16. august 2004 Takk for det, ser ut til at du hule tomlene løftet det til andreplassering i allefall Er ikke helt sikker på hvordan regelverket fungerer der, og hvorfor du får slike hule tomler En kritikk til nå så er det nr 1 på første siden (Det som blinker i nesen er nok litt fuktighet, så ikke det før jeg la det ut, men det er ikke mulig å oppdatere bildet på den siten, i allefall har ikke jeg funnet ut av hvordan man evt gjør dette så det får være. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå