Innos Skrevet 16. august 2004 Del Skrevet 16. august 2004 (endret) Skal lakke et gammalt kabinett svart og rødt i fronten(plastik, da tenke jeg, fy faen e rød led vifte hadde blitt bra, er denne noe bra? http://www.databutikken.com/no/default.php?artId=CMLEDF80RE Skal ha den vifta i et hull i sida og en gammal vifte bak, ei sånn ei foran og ei lita(egentlig cpu vifte) vife som blåser luft på hd. Den sida blåser luft inn og den foran gjør det samme og det gjør den lille også på hd og den bak luft ut, eller er det en bedre måte? , den vifta forran tar lufta ut Endret 16. august 2004 av hba Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 16. august 2004 Del Skrevet 16. august 2004 har ingen erfaring med akkurat den vifta, men den er sikkert like dårlige som andre led vifter. om du skal ha bra kjøling, ikke kjøp led fans. men seriøst, jeg tror ikke det er noen stor forskjell mellom led viftene Lenke til kommentar
ClawHammer Skrevet 16. august 2004 Del Skrevet 16. august 2004 bare Air flow: 32.11 CFM nei den er ikke noe særlig bra den men den er jo stili Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 16. august 2004 Del Skrevet 16. august 2004 Mist har noen led-vifter på MP hvertfall. Den er mer stillegående og blåser mer enn den du linker til. Lenke til kommentar
Innos Skrevet 16. august 2004 Forfatter Del Skrevet 16. august 2004 Det blir enda mere frakt. Lenke til kommentar
LOZER Skrevet 16. august 2004 Del Skrevet 16. august 2004 Tviler ikke på at Mist vifta er av litt bedre kvalitet ! Ville nok kjøp den på databutikken med tanke på frakt ol. Lenke til kommentar
Innos Skrevet 16. august 2004 Forfatter Del Skrevet 16. august 2004 KJøper bare en 92mm papst vifte, kjøper det mist greien når jeg skal kjøpe kadoter og neon wire, etter jeg er ferdig å casemodde(sage kappe pusse lakke etc). Lenke til kommentar
Innos Skrevet 16. august 2004 Forfatter Del Skrevet 16. august 2004 Ok leste at en kis anbefalte papst eller enermax, enermax er nesten dobbelt så billig, hvilken ska jeg velge? ofc pris/ytelse. 2XEnermax Papst 80x80 + http://www.databutikken.com/no/default.php?artId=PA3412N2GL]Papst 92x92mm[/url] Ser at papst blir mye dyrere men den ene blir altså en 92mm og en 80 mens enermax blir 2x80mm. Tror det blir enermax, skal borre hull så de viftegrillene blir nytigge så jeg tilfeldig hvis ikke sager av meg fingra mens jeg sette i et webcam. Men kjøper papst hvis det blir mye bedre. Lenke til kommentar
ok2k Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 Mist har noen led-vifter på MP hvertfall. Den er mer stillegående og blåser mer enn den du linker til. Men så var jo den 120mm og da Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 Mist har noen led-vifter på MP hvertfall. Den er mer stillegående og blåser mer enn den du linker til. Men så var jo den 120mm og da Hva så? Trådstarter nevnte ingen ting om størelse. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå