hifiman Skrevet 16. august 2004 Del Skrevet 16. august 2004 Hei alle sammen! Får en ipod fra usa imorra men jeg er litt nervøs angående "støpsele" som medfølger passer det til norsk strømmnett ? , hvis jeg må kjøpe meg det hvor får jeg kjøpt det hæn ..billig!!! Lenke til kommentar
fro3fro3 Skrevet 16. august 2004 Del Skrevet 16. august 2004 En strøm-omformer fra Clas Ohlson burde gjøre susen. http://www.clasohlson.no/WAG.asp?cp=0q112q...2&ic=N&sw=12145 Lenke til kommentar
hifiman Skrevet 16. august 2004 Forfatter Del Skrevet 16. august 2004 Hmm..Ja den vil den takk! Men vil helst ha orginal.. finnes det kun det støpsel til 400 kr på appel.com ? Tenkte på det "Travel" ac adapter sette Lenke til kommentar
UUnreal Skrevet 16. august 2004 Del Skrevet 16. august 2004 Skal du ha orginal koster det penger som med alt annet. Kopier er billige.... Lenke til kommentar
klovn7 Skrevet 18. august 2004 Del Skrevet 18. august 2004 jeg kjøpte min ipod i usa og brukte en sånn billig omformer. funker uten noe problemer Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 18. august 2004 Del Skrevet 18. august 2004 jeg kjøpte min ipod i usa og brukte en sånn billig omformer. funker uten noe problemer Samma her. Koster ikke mange kronene og fungerer som bare det Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 18. august 2004 Del Skrevet 18. august 2004 Ser ingen grunn til at ein omformar skal være noko problem. Eg hadde ein MD-spelar frå England, og kjøpte ein omformar, funka som berre det. Du plugger på omformaren ein gang, og sidan henger den. Den kjem sikkert i kvit utførelse, som står i stil med iPoden. Lenke til kommentar
TheDarkListener Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 Jeg bruker en vanlig aparatkabel. Funker kjempe bra Lenke til kommentar
|FSK| Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 lad via firewire? (forutsatt at du har 6(?)-pins firewire da) Lenke til kommentar
PixelImp Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 kan også lade via USB2.0, så jeg ser ikke problemet her ... Lenke til kommentar
andrenos Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 Kjøpte den nye iPoden fra USA her for litt siden, men batterilevetiden er bare på ca. 5 timer Har dette noe med norsk strøm å gjøre?? Og hvis jeg da kjøper et sånt støpsel fra Clas Ohlson, vil batterilevetiden bli bedre da? Lenke til kommentar
erikindre Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 Kjøpte den nye iPoden fra USA her for litt siden, men batterilevetiden er bare på ca. 5 timer Har dette noe med norsk strøm å gjøre?? Og hvis jeg da kjøper et sånt støpsel fra Clas Ohlson, vil batterilevetiden bli bedre da? Den norske strømmen er skitten :-) Nei tror ikke dette har noe å si... er batteriene identiske da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå