Loomy Skrevet 16. august 2004 Del Skrevet 16. august 2004 (endret) Kom over et bilde på sxc.hu som inspirerte meg litt. Resultatet ble en fisk. Hva suger? Hva ruler? Vær ærlig NY LINK EDIT: ENDA EN NY LINK Endret 17. august 2004 av Loomy Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 16. august 2004 Del Skrevet 16. august 2004 Jeg syns ikke den grønn(blåe) fargen passer så veldig godt sammen med rein rød. Fine bokser, om ikke litt kjedelige. Det vil kanskje også bli litt kjedelig med helt hvit bakgrunn. Prøv å roe ned skygge/outer glow litt? Muligens litt høy meny? Ellers er det bra, syns jeg Lenke til kommentar
Simon Zimmermann Skrevet 16. august 2004 Del Skrevet 16. august 2004 (endret) Vanskelig å si veldig mye fordi det meste rett og slett ser ganske bra ut, men hvis jeg var deg ville jeg revurdert linkfargen på linkene på hovedmenyen. Det kan bli litt mye med den rødfargen. Størrelsen er kanskje litt stor også?! REG: Noen postet 0.000003sek før meg.. Endret 16. august 2004 av Waldmeister Lenke til kommentar
Denethor Skrevet 16. august 2004 Del Skrevet 16. august 2004 Vanskelig å si veldig mye fordi det meste rett og slett ser ganske bra ut, men hvis jeg var deg ville jeg revurdert linkfargen på linkene på hovedmenyen. Det kan bli litt mye med den rødfargen. Størrelsen er kanskje litt stor også?! REG: Noen postet 0.000003sek før meg.. Syns det meste av skrift passa inn.. Kanskje overskrift-størrelesen er for stor. Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 16. august 2004 Forfatter Del Skrevet 16. august 2004 (endret) Takk for tipsene Har "roet ned" outer glow en smule og fjernet den turkise fargen fra headeren. NY LINK EDIT: ENDA EN NY LINK Endret 17. august 2004 av Loomy Lenke til kommentar
Simon Zimmermann Skrevet 16. august 2004 Del Skrevet 16. august 2004 Vil fortsatt annbefale å kanskje bruke den rødfargen på linkene på a hover i stedet for at den er der hele tiden. Vet ikke jeg, men den blir på en måte litt for markant. Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 16. august 2004 Del Skrevet 16. august 2004 Nja ... Hva skal man si? - overdreven bruk av drop shadow - i og med at menyen har en smule drop shadow + AA, ser det ut som om den ikke har helt samme farge som overskrifta i innholdet. for det er det som var poenget? - "Hi-Fi Edition" i header ser malplassert ut - en smule mye avrunda bokser? Som du ser er det bare småpirk! Lenke til kommentar
Chasseur Skrevet 16. august 2004 Del Skrevet 16. august 2004 alt bra, bortsett fra en ting: det lyste rødt ca 5 pixler rundt linkene (men ikke veldig stertkt), noe som ble i overkant.. men likte headeren, men den var kanskje litt liten? Lenke til kommentar
huf Skrevet 16. august 2004 Del Skrevet 16. august 2004 Likte siden godt, men bruk den rødfargen som :hover i steden for vanlig link farge imo. Ble litt for glowy. Ellers så var boksene og headeren pen. Gjøre hele siden litt større kanskje? Litt lettere å se da. Lenke til kommentar
KinnShady Skrevet 16. august 2004 Del Skrevet 16. august 2004 Enig med de andre, fin layout, men outer glowen er for stor. Tror kanskje en mindre men litt sterkere versjon kan være penere. Prøv ut å sjekk... Lenke til kommentar
Purify Skrevet 16. august 2004 Del Skrevet 16. august 2004 Outer glow/drop shadow er allerede nevnt, så jeg lar være. (Ja, jeg er enig med det som er nevnt). Det som slår meg først av alt, er at "| CSS | PHP |" ser ut som et menyalternativ med tanke på at teksten er så mye kortere enn i de andre alternativene. Sett enten en fast bredde eller la være å sette CSS og PHP ved siden av hverandre. Thats about it. Lenke til kommentar
galskapen Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 (endret) Synes outer glow er helt flott! -pen header -litt stor ramme rundt menyen? -enkelt og pent design med rene farger... bra synes jeg! edit: kanskje dempe rødfargen litt? Endret 17. august 2004 av galskapen Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 17. august 2004 Forfatter Del Skrevet 17. august 2004 (endret) Takk for tipsene så langt... Skal se om det blir noen utbedringer i dag en gang. Todo: - Gjøre menyen mindre (i hvertfall "rammen" rundt menyen) - Rødfargen var litt sterk ja? Vurderer andre farger, f.eks en style-switcher, så det får vi se på.. - Gjøre meny-"knappene" like brede EDIT: NY LINK Prøvde meg på blått "theme", gjorde menyområdet lavere og knappene ble "jevnet ut" i bredden, la til en <ul> for å se om det så OK ut.. Tror jeg setter i gang med HTMLiseringen. Endret 17. august 2004 av Loomy Lenke til kommentar
Simon Zimmermann Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 Synes ikke dette ble bedre. Grunnen til dette er rett og slett at det blir "for mye av det blåe". Du kan jo for eksempel prøve å bruke flere farger til til skriften. Eller forskjellige farge-toner i hvert fall. Lenke til kommentar
Ṱormod Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 Kanskje det er bare meg, men er den utrolig lille siden med xp stil kanskje litt for liten? Synes den kunne vært bredere og vært sentrert mitt i vinduet, hadde blitt litt bedre . Ellers kunne det vært litt mindre blå, og kantene burde sett bedre ut, de er like dårlig som Microsoft sine og like kantete. Ellers er xpstilen lekker og oversiktlig på siden din Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 Kunne tenkt meg en litt mindre skarp blå, for øyenes del. Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 17. august 2004 Forfatter Del Skrevet 17. august 2004 Er møkka lei av blå nå uansett så jeg tror jeg legger den fargen på hyllen en liten stund... Prøvde meg på mørkerød.. Bedre? Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 Er møkka lei av blå nå uansett så jeg tror jeg legger den fargen på hyllen en liten stund... Prøvde meg på mørkerød.. Bedre? syns den mørkerøde var mye bedre ja, passa litt bedre sammen nå! Lenke til kommentar
Chasseur Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 syntes fortsatt siden var litt liten jeg... men mye bedre fargevalg!! Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 17. august 2004 Forfatter Del Skrevet 17. august 2004 Er meningen at den skal være liten, men det er notert Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå