Gå til innhold

Fishy! Klar til slakting


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Vanskelig å si veldig mye fordi det meste rett og slett ser ganske bra ut, men hvis jeg var deg ville jeg revurdert linkfargen på linkene på hovedmenyen. Det kan bli litt mye med den rødfargen. Størrelsen er kanskje litt stor også?!

 

REG: Noen postet 0.000003sek før meg..

Syns det meste av skrift passa inn.. Kanskje overskrift-størrelesen er for stor.

Lenke til kommentar

Nja ... Hva skal man si?

 

- overdreven bruk av drop shadow

- i og med at menyen har en smule drop shadow + AA,

ser det ut som om den ikke har helt samme farge som

overskrifta i innholdet. for det er det som var poenget?

- "Hi-Fi Edition" i header ser malplassert ut

- en smule mye avrunda bokser?

 

Som du ser er det bare småpirk! :)

Lenke til kommentar

Outer glow/drop shadow er allerede nevnt, så jeg lar være. (Ja, jeg er enig med det som er nevnt).

 

Det som slår meg først av alt, er at "| CSS | PHP |" ser ut som et menyalternativ med tanke på at teksten er så mye kortere enn i de andre alternativene. Sett enten en fast bredde eller la være å sette CSS og PHP ved siden av hverandre.

 

Thats about it. :)

Lenke til kommentar

Takk for tipsene så langt... Skal se om det blir noen utbedringer i dag en gang.

Todo:

- Gjøre menyen mindre (i hvertfall "rammen" rundt menyen)

- Rødfargen var litt sterk ja? Vurderer andre farger, f.eks en style-switcher, så det får vi se på..

- Gjøre meny-"knappene" like brede

 

EDIT: NY LINK

 

Prøvde meg på blått "theme", gjorde menyområdet lavere og knappene ble "jevnet ut" i bredden, la til en <ul> for å se om det så OK ut.. Tror jeg setter i gang med HTMLiseringen.

Endret av Loomy
Lenke til kommentar

Kanskje det er bare meg, men er den utrolig lille siden med xp stil kanskje litt for liten? Synes den kunne vært bredere og vært sentrert mitt i vinduet, hadde blitt litt bedre :thumbup:. Ellers kunne det vært litt mindre blå, og kantene burde sett bedre ut, de er like dårlig som Microsoft sine og like kantete. Ellers er xpstilen lekker og oversiktlig på siden din

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...