Gå til innhold

Tastatur Modding.. Hvordan?

Anbefalte innlegg

lakket blått

fra min viper modd

http://img2.imgspot.com/u/04/186/17/minitastaturogmus.JPG

large pic...

haha... bare lurer er du en pokémon fan eller? siden du har 2 pokémon klistremerker på skuffen din :tease:

hvis du ser ekstra godt etter, så ligger det et pokemon blad bak der i bakgrunnen hvis jeg ikke tar så altfor feil? :)

Hehe ;P .. ser slik ut. Men må ikke plage stakkars fyren pga. han likte.. kansje han liker pokemon .. eller hva det heter ..

Det er ikke noe blad, det er en cd! ser dere virkelig så dårlig? :tease:

Dessuten tror jeg CDen kommer fra PC World.

:yes::yes:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
lakket blått

fra min viper modd

large pic...

haha... bare lurer er du en pokémon fan eller? siden du har 2 pokémon klistremerker på skuffen din :tease:

hvis du ser ekstra godt etter, så ligger det et pokemon blad bak der i bakgrunnen hvis jeg ikke tar så altfor feil? :)

Hehe ;P .. ser slik ut. Men må ikke plage stakkars fyren pga. han likte.. kansje han liker pokemon .. eller hva det heter ..

Lignet nå mer på Hjemme PC :p

Lenke til kommentar
lakket blått

fra min viper modd

large pic...

Lignet nå mer på Hjemme PC :p

(offtopic)Dere har særiøst mye fritid!(/offtopic)

Ta å mal tastaturet med flouriserende maling og sett en uv katode under skjrmen slik at tastiset lyser opp eller noe sånt...tror det hadde blitt fett! ;)

Lenke til kommentar
JackTheRipper visste du at du får kjøpt et tastatur mod kit som består av neonwire som du legger inni tastaturet og en kabel som du drar fra tastatur til vegg kontakt eller usb(husker ikke helt). har sett en del bilder av det og det så veldig enkelt og pent ut. hvis du er interessert så kan jeg sikkert finne fram en link til deg :) har ikek en link her nå siden jeg fant linken i et data magasin. så gidder ikke finne det fram, hvis du ikke veldig gjerne vil ta en titt :)

Jeg er veldig interresert .. hadde vært praktisk, faktisk .. går det ann å få se den linken eller siden elns ?

Edit: teit settning ;P

Endret av JackTheRipper
Lenke til kommentar

Det han snakker om er meget enkelt gjort med en:

- Neonwire

- En batteridrevet inverter eller en 12volts inverter...

Popp those darn keys of the board.... ;) Så legger du neonwiren der du vil ha den og setter tastene tilbake....har du lite erfaring rent eletrisk sett er den batteridrevne inverteren det enkleste...

METKUS keyboardgallery finner du mange fete keyboardmods...her finner du et...

Lenke til kommentar

Et pitte lite spørsmål til de som har neonwire selv.

Lyser neonwire opp slik at det stråler?. Har tenkt å legge neonwire inni tastaturet slik at det lyser blått lys oppgjennom tastene skjønner dere. Der for jeg vill ha lys der. så vil jeg gjer kunne skru av å på lyset med en knapp på tastaturet?

-

Å bare ett bittelite spørsmål til. Noen tips til hvordan jeg kan styre neonlys i pc'n på tastaturet.. med brytere på tastaturet ?

Nytt spm:

Hvordan kan jeg få strøm til 8 LEDs fra tastaturet? må jeg bruke den 12V koblingen da ?

Edit : Nytt spm..

Endret av JackTheRipper
Lenke til kommentar

Så det var noen som så etter bokstaver så man kan lakke hele dette sftb (søk finn trykk bann) instrumentet. (les dengang man var så ung man man hadde fet hardisk på 40MB. Har vært og kikka rundt etter merger leenge. Så plutselig en dag datt det ned i hodet med å kjøpe decal ark. Sånne du bruker på modellfly/biler osv. Disse fåes kjøpt i litt større bokhandler ol. Bare lage i et eller annet prog Photoshop eller no print ut (følger med lakk i pakka du kjøper??) og før på. Blir kulere en trynet til Martin Schanke når han slår unge politikere på TV :D

Lenke til kommentar
Så det var noen som så etter bokstaver så man kan lakke hele dette sftb (søk finn trykk bann) instrumentet. (les dengang man var så ung man man hadde fet hardisk på 40MB. Har vært og kikka rundt etter merger leenge. Så plutselig en dag datt det ned i hodet med å kjøpe decal ark. Sånne du bruker på modellfly/biler osv. Disse fåes kjøpt i litt større bokhandler ol. Bare lage i et eller annet prog Photoshop eller no print ut (følger med lakk i pakka du kjøper??) og før på. Blir kulere en trynet til Martin Schanke når han slår unge politikere på TV :D

Hm. God ide. Og man kan bruke laserprinter? Men hvis man da vil ha hvite bokstaver...må klippe ut bokstavene da? :hmm:

Lenke til kommentar

:hmm: Hvite bokstaver kan nok bli litt tricky?? men hva m en lys grå? sikkert noen som kan klare å få det ned til et papir?? Ellers er det jo mange grafiske reklame byråer rundt i norges land, kan jo hende at de skriver i hvitt for deg for en skarve 50lapp eller mindre??

Just an idea? men løsninger finner man ofte til slutt

Lenke til kommentar

:D sikkert greit det helt til du skal finne et eller annet obskurt symbol?? Ellers kan du jo leite deg rundt på nett og finne printer blekk som er fluoriserende?? Og ha en slikk gjev USB uv lampe til de gangene du skal ha det fram?? Selvlysende bokstaver hadde sikkert vært fett det :lol: Ellers hadde det jo gått ann å lage alle tangenter i tre (les STOOOORT) prosjekt og stanse det inn m ett gammalt trykker sett??

Kom plutselig på sånne derre derre stempel pakker for kids og modell malig?? litt trening kan det bli bra resultat m hvite bokstaver :hmm:

Lenke til kommentar
:D sikkert greit det helt til du skal finne et eller annet obskurt symbol?? Ellers kan du jo leite deg rundt på nett og finne printer blekk som er fluoriserende?? Og ha en slikk gjev USB uv lampe til de gangene du skal ha det fram?? Selvlysende bokstaver hadde sikkert vært fett det :lol: Ellers hadde det jo gått ann å lage alle tangenter i tre (les STOOOORT) prosjekt og stanse det inn m ett gammalt trykker sett??

Kom plutselig på sånne derre derre stempel pakker for kids og modell malig?? litt trening kan det bli bra resultat m hvite bokstaver :hmm:

Treknapper...der sa du noe. Hadde vært helt overlegent. Men ikke noe jeg skal begynne på.

Kunne laget tastene av acryl eller lignende. Med lys under. Hadde vært überlegent. :dribble:

Lenke til kommentar

Spørs vel åssen mod du skal ha på kassa di det? mye jobb for et tastatur, klart det vil se fett ut men mye jobb. Sitter her litt med tanken på å lage et rent game keyb?? bare lage tast "bokstaver" på på taster i bruk på div spill og ha det til spilling? Bevegelser og funksjoner som Binocs crouch og sånn med det spillet det går mest i for tiden som logo på keyboardet?? Sikkert morro på LAN og sånn m CS keyb? (Ikke det at jeg ofte er på LAN) men for noen kunne det jo sikkert være morro å se noe sånt gjennomført?

Men jeg tror nok jeg skal få til noe morro lell?? Sitter her og funderer på en mod? Vet ikke helt men hadde vært kult å fått tak i en gammal brannhydrant eller noe sånt og modda inn i? eller en gammal Moped motor m radiatorn på til vannkjølinga? Men mye jobb og resurser og Virkelighetens liv kaller iblant og. Damer, alkohol og jobb tar mer en nok tid gitt

:hmm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...