Gå til innhold

iPod vs MSI MEGA Player 515

Anbefalte innlegg

Jeg tenkte jeg kunne kjøpe meg noe for det veltjente pengene fra sommeren.. og hvorfor ikke en mp3-spiller elle rnoe lignende tenkte jeg...

Og så dumpet det en e-post i innboksen om tilbud på MSI MEGA Player 515 fra komplett.no http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=300806&view=detailed

Denne virket da grei tenkte jeg.. Og siden Alle løper rundt med iPodnå så kunne jo denne være en fin forandring.

512 MB flash minne er mer enn nok for meg. Og prisen var ikke til å forakte.

Men så kom jeg til å tenke på litt av hvert.. Batterilevetid (hva er den på MSI sin?)o.l Jeg er ingen teknikker og har generelt ingen peiling på noe som helst. SÅ jeg lurte på om noen kunne "oversette" det nødvendigste som stod om denne spilleren og sammenligne med en iPod eller noe lignende.. iPod har jo Hardisk istedenfor.. så litt + og - hadde vært til stor hjelp. Jeg trenger ikke noe fancy.. Litt plass hadde vært greit nok.. men jeg trenger noe som gir bra lyd. Lydopptak er jo morsomt det. Men ellers ikke noe High Tech greier som jeg sikkert ikke kommer til å bruke mere enn første uken uansett.. noe med god lyd kvalitet.. grei batteri levetid og grei levetid generelt. Jeg har WinXp og USB 2 så det meste går nok skulle jeg mene.

På forhånd takk!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...