Gå til innhold

Logitech Ultra X Flat eller Logitech Navigator SE?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hadde gått for et Navigator SE keyboard da dette er litt "større" og litt mer på holde i, hvis du skjønner?

Ultra X Flat blir så lite sånn at man kanskje bommer på knappene?

 

Edit Ultra X Flat minner jo litt om et bærbartastatur, som jo er et jævlig å spille CS på..

Endret av Kasp
Lenke til kommentar
Hadde gått for et Navigator SE keyboard da dette er litt "større" og litt mer på holde i, hvis du skjønner?

Ultra X Flat blir så lite sånn at man kanskje bommer på knappene?

 

Edit Ultra X Flat minner jo litt om et bærbartastatur, som jo er et jævlig å spille CS på..

Er enig i at Internet Navigator tastaturet er litt bedre, men tro det eller ei, et en bærbar er IKKE verdens undergang å spille på, sålenge du vet hvor tastene sitter ;)

Og såvidt jeg vet, så har du vel en læppis, Nikkor? :p

Lenke til kommentar

Har et flat-keyboard selv (diNovo) og det er ikke flat-egenskapen som gjr at jeg blir litt sur på det av og til. Funker flott. En kamerat av meg har også tastaturet og syns det er helt perfekt selv :)

 

Eneste er at det krever tilvenning. Du må trykke litt hardere og mer bestemt for at det skal oppfatte det. Iallefall på diNovo.

 

*Fikk en mystisk følelse over at den fyren han diskuterte dette med over MSN altså er Nikkor? :p *

Lenke til kommentar
*Fikk en mystisk følelse over at den fyren han diskuterte dette med over MSN altså er Nikkor? :p *

Jupp. :)

Selv har jeg testet begge tastuturene du nevner. Jeg sitter med det frøst nevnte nå, men kommer til å bytte til Ultra X versjonen, da jeg synes dette gir mye for pengene. De myke tastene på Ultra X liker jeg spesielt godt. Mitt valg er i hvertfall klart, Ultra X overgår Naviagator SE.

Det hørtes bra ut!

Lenke til kommentar
Gå for ultra x, deilig å skrive på.

 

Kasp må ha svææære fingrer for å klare å bomme på tastene, de er ihvertfall ikke mindre enn på "vanelig" tastatur, bare flate taster. :ermm:

Okey da :p

Det jeg synes er digg med SE er at den har alle ekstra knappene, slik at du kan skru av musikken i et spill, eller skru den på mens du venter uten å gå i windows osv, derfor jeg bruker Logitech SE keyboardet nå :)

Jeg og Nikkor er gode venner, så jeg tar meg nok en tur ned til han på onsdag og sjekker Ultra X Flat!

Lenke til kommentar
Selv synes jeg Logitech Navigator SE har relativt harde knapper. Overgangen fra dette tastaturet til Logitech Ultra X er enorm. Jeg liker det stilrene designet på Ultra X tastaturet, uten for mange ekstra knapper som man sjelden får bruk for.

SKjønner, smaken er som baken :)

Jeg bruker alle knappene omtrent hele tia, så jeg har kjempebruk for det.

Men jeg gleder meg virkelig til å prøve ut Ultra X Flat!

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...