Amd_Xp Skrevet 1. mai 2002 Del Skrevet 1. mai 2002 Jeg surfa innom Psdata og kom over denne lille snadder kassen,Men jeg finner ikke noen info om den. Er det noen som vet hvem som er produsenten eller vet hvor jeg kan finne mer info om den? http://www.psdata.no/product.asp?id=3FCY6P...tt+/+Microtower Hilsen Amd_Xp Lenke til kommentar
Never Skrevet 1. mai 2002 Del Skrevet 1. mai 2002 har kikka en del på denne selv men jeg kan bare si at jeg ikke har funnet noen HK som er i flex atx ..... er jeg helt ute på jordet? har nå etterhvert fått sansen for å få pesene så små som mulig... bygger kun Micro atx selv nu... og kunne svært gjærne tenkt meg mindre *størrelsesmessig* alternativer... Lenke til kommentar
cooltech Skrevet 1. mai 2002 Del Skrevet 1. mai 2002 Hei! Hva med å sende en e-post til PSdata eller søke på nettet med produktnavnet? Lenke til kommentar
Amd_Xp Skrevet 1. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2002 No har jeg sendt Email til Psdata Så får vi se om vi får et svar.... Amd_Xp Lenke til kommentar
Dan_Stamnes Skrevet 1. mai 2002 Del Skrevet 1. mai 2002 hva med å kjøpe det lille svarte lianli kabinettet ? det er jo sinnsykt phett da Lenke til kommentar
norrick Skrevet 1. mai 2002 Del Skrevet 1. mai 2002 Har ikke erfaring med denne kassa, hm, 100 watts PSU, holder vel kansje til å drive viftene i kabinettet mitt Lenke til kommentar
Geir Willy Haugen Skrevet 1. mai 2002 Del Skrevet 1. mai 2002 Quote: On 2002-05-01 14:38, Nake skrev:men jeg kan bare si at jeg ikke har funnet noen HK som er i flex atx ..... er jeg helt ute på jordet? Shuttle har Flex ATX for FCPGA og FCPGA2, begge selges på databutikken.com/no Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå