GTS Skrevet 16. august 2004 Del Skrevet 16. august 2004 Var nettopp i garasjen en times tid å moddet litt på mitt Chieftec Dragon. Her er resultatet. Jeg fjernet plastikkrillene men en Dremel aktig sak. Nettingen er fra et gammelt strykebrett. Nettingen er kuttet til og lakkert i sølvgrå, og deretter limt på. Billig og moro Lenke til kommentar
k_drey Skrevet 16. august 2004 Del Skrevet 16. august 2004 Likte dn nettingen, syns den passet litt bedre på Chieftech kabinettet enn de som bruker samme netting som mange bruker i bilgrillene og luftinntak. Men har du andre planer frem i tiden?? Lenke til kommentar
GTS Skrevet 16. august 2004 Forfatter Del Skrevet 16. august 2004 Vurderer å gjøre noe med toppen, ettersom jeg har kluddra litt med hvit tusj der Ellers så er sidedøren lakkert med et heartagram. Men men..tiden får vise. Er ikke så veldig opptat av slike ting, men kjedet meg, så da ble det som det ble Lenke til kommentar
Evil Knivel Skrevet 16. august 2004 Del Skrevet 16. august 2004 ideen var go men du skulle ha lakket stålet bak gitteret svart slik at vifte-festene ikke vistes. og kanskje noen kald katoder Lenke til kommentar
GTS Skrevet 16. august 2004 Forfatter Del Skrevet 16. august 2004 Ikke dumt.. lakk skal nok kunne fikses.. poenget er bare at jeg ikke gidder å bruke penger på PC, så jeg benytter meg igrunn av tinga jeg har slengende hjemme Musikkinstrumenter og utstyr som gjelder her i gården Lenke til kommentar
atrax Skrevet 16. august 2004 Del Skrevet 16. august 2004 I tillegg til å lakkere bak gitteret, ville jeg mekka et støvfilter av svart nylonstrømpebukse. Så slipper du å se alle hullene gjennom gitteret, og du stenger de store kaninene ute! Lenke til kommentar
v0id Skrevet 16. august 2004 Del Skrevet 16. august 2004 Det som er litt dumt med å gjøre slik som du har gjort her, er at viftegrillene ikke er i Senter av grillen som du har satt inn, så det ser litt pussig ut. Ble ikke så ille alikevel, dog! Merkelig konstruksjon av Chieftech, men de tenkte vel neppe på Case-modding da de konstruerte det. Lenke til kommentar
GTS Skrevet 16. august 2004 Forfatter Del Skrevet 16. august 2004 Så sant.. Men jeg tror svart lakk vil gjøre ting betraktelig bedre. Blir ihvertfall ikke så synlig. Lenke til kommentar
monstar Skrevet 16. august 2004 Del Skrevet 16. august 2004 Skaff det støvfilter!!, bak de kan du ha noen vifter med dioder på . Det feiler aldri Lenke til kommentar
8483838383 Skrevet 16. august 2004 Del Skrevet 16. august 2004 lakk sort matt bak gittertet, få gitter i døra også. Lenke til kommentar
reeeeg Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 Detta blei stilig ja. Som alle andre har sagt så ødelegger det med den grå bakgrunnen med skjeve viftegriller. mal svart bak gitteret, sett på støvfilter og noen kabinettvifter med blått lys. det tror jeg blir stilig. Lenke til kommentar
FrenChie Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 (endret) Bra jobbet likte grillen, men du burde fjerne den grå metallen bak, som alle andre har sagt Endret 19. august 2004 av FrenChie Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå