Marcelo Skrevet 16. august 2004 Del Skrevet 16. august 2004 (endret) Jeg har en gammel Compaq presario pentium 90mhz som jeg vil få i gang igjen men problemet er at grunnen til jeg sluttet å bruke an er at strømforsyningen sprengte, så jeg vil gjerne få tak i en ny en. noen som kan hjelpe meg her?? dette er viktig får meg får jeg vil gjerne spille gamle spill igjen Endret 16. august 2004 av Marcelo Lenke til kommentar
uburen Skrevet 16. august 2004 Del Skrevet 16. august 2004 Ærlig talt, den maskinen er det knapt verdt å investere ei krone på! Jeg har sjøl holdt på og sloss med en compaq 166Mhz MMX. Denne gamle Ladaen var og ble en gammel Lada uansett! Jeg er helt sikker på at du kan få tak i noe nyere, enten gratis eller for nesten ingenting! Lenke til kommentar
RayBay Skrevet 16. august 2004 Del Skrevet 16. august 2004 Hvorfor ikke bare laste ned en emulator, slik at du kan spille de gamle spillene på den pc`n du sitter på nå? Lenke til kommentar
Marcelo Skrevet 16. august 2004 Forfatter Del Skrevet 16. august 2004 (endret) jeg sitter på med min lapttop nå sitter å slape av på sofaen gidder ikke å reise meg får å gå te den stasjonere lol. men tingen er at alle spill funker ikke me en sånn emulator, eller egentlig får min del så har jeg ikke funnet en eneste emulator så har funket. og den compaq`en var min første kjærlighet neida. men det var min aller første pc. så jeg vil gjerne fikse an opp. dessuten har jeg en del penger nå får tiden Endret 17. august 2004 av Marcelo Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 16. august 2004 Del Skrevet 16. august 2004 Har noen gamle AT-PSUèr liggende, send PM...... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå