Saftis Skrevet 16. august 2004 Del Skrevet 16. august 2004 (endret) Studielånet brenner i lomma, og jeg tenkte jeg skulle få meg noen ordentlige øreklokker til å spille og høre på musikk med etter at jeg knakk de forrige i flyttelasset. Finnes det noen gode trådløse som har mic, eller må jeg bare fortsette å irritere meg over ledningen ? Sitter og lurer på om jeg skal gå for Koss R70B, Plantronics Audio 90, Sennheiser PC-150 eller Speedlink Medusa 5.1 (som virker umulig å få tak i). Anbefalinger ? Noen som har erfaring med den Zalman-mic'en ? Er det dugelig ? Endret 19. august 2004 av Saft-is Lenke til kommentar
Lou Skrevet 16. august 2004 Del Skrevet 16. august 2004 Denne funker sikkert bra Grunnen til at det ikke flommer over med trådløse headset med mikrofon er nok at du vil slite med batterier til mottak, forsterking og sender...i full duplex. Lenke til kommentar
radiated Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 Hehe.. jeg tror at du vil irritere deg mer over den dårlige lyden i trådløse headset enn over kabelen. Men hvis du absolutt MÅ ha trådløse bør du velge noen med IR-sending. Ingen ønsker radiokvalitet på all lyden. Kjøp sennheizer PX200 og den billligste mikrofonen du kan få tak i. Og kutt ut 5.1-hodetelefoner. Hvis du har litt mer studielån til overs, kan du finne deg en passende modell fra AKG, Sennheizer, eller Beyerdynamic. Lenke til kommentar
Saftis Skrevet 19. august 2004 Forfatter Del Skrevet 19. august 2004 Heisann, takk for tipset, trådløst er gjemt og glemt Jeg hijacka en annen tråd og fortsatte diskusjonen der.. http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=282883&hl= Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå