Cobraper Skrevet 16. august 2004 Del Skrevet 16. august 2004 Hei, har et problem.. Maskinen min har blitt infisert av et virus som ligner litt p[ det F/Sobig som herjet for ca 1 aar siden. Plutselig kommer det opp en bok der det st[r noe info om noe remote greier, saa er det en klokke som teller ned fra et minutt foer maskinen restartes. Hva gjoer jeg for aa faa fjernet dette Lenke til kommentar
Marcelo Skrevet 16. august 2004 Del Skrevet 16. august 2004 jeg har noe lignenes jeg og, bare at det ikke kommer sånne greier opp men nesten hver gang jeg spiller star wars galaxies så slår pc`en min seg av:( Lenke til kommentar
z00l Skrevet 16. august 2004 Del Skrevet 16. august 2004 Det er nok enten Sasser eller Blaster ormen som er ute og herjer. Gå på f.eks norman.no og last ned fixblast verktøy. Dette ordner opp slik at du får fjernet viruset/ormen. Men for at den skal forbli borte må du i tillegg laste ned en windows oppdateringspatch fra microsoft, som tetter igjen det sikkerhetshullet. -z00l- Lenke til kommentar
z00l Skrevet 16. august 2004 Del Skrevet 16. august 2004 Et lite tips: Du kommer sikkert til å få denne feilen mens du leter etter patchen og det verktøyet som jeg pratet om. Det du kan gjøre er: 1. Gå på startmeny, og klikk på kjør/run 2. skriv inn følgende hver gang den nedtellingsruten kommer: shutdown -a Da stenger du den nedtellingsboksen, og kan få lastet ned de oppdateringene. -z00l- Lenke til kommentar
Dark.Nero Skrevet 16. august 2004 Del Skrevet 16. august 2004 Etter min mening er Norman noe drit... AVG 6.0 Anti-Virus er det programmet jeg kjører, og det er det beste programmet jeg har hatt... Norman skapte mer problemer en det løste. AVG er et gratis programm også Lenke til kommentar
Potetfar Skrevet 16. august 2004 Del Skrevet 16. august 2004 Hvis ikke du har nok tid til å laste ned, skru systemklokka tilbake, tror det skal funke! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå