Hr. Jenssen Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 Er det det? Ante jeg ikke. Doom der er bare Sharewar, hadde en annen side, en fransk en, som jeg lasta ned de gamle dos spillene, men husker da fan ikke hva den heter. Underdogs er vel også en slik side med meget mye rart. Lasta blant annet ned et spill som kaltes for "Catch the sperm" hvor du spilla prevansjon for et par hvor mistern nettopp hadde "kommet" Du bør prøve å laste ned Shadow warrior fra den siden som var annonsert litt over her! Knall tøft spill! Ja, hehe, jeg gikk ikke igjennom D2 helt alene da! For liten til det! Det var så uhyre skummelt når det ble mørkt enkeøte ganger jeg tok nøkkel-kortene! Det var for det meste bruttern som spilte, og jeg som satt og holdt for øynene! :!: Men jeg fikk spille jeg også da! BTW: den DOOM versjonen der er vel bare DOOM 95 eller hva den nå heter... Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 19. august 2004 Forfatter Del Skrevet 19. august 2004 Ja, kjenner til det derre problemet med skummle spill, mange ganger satte jeg med nerver i høy gir mens jeg gikk gjennom trange mørke ganger hvor monster lurte overalt. Sukk, det var tider må jeg si Lenke til kommentar
Prnkstr Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 Er spilledesignerene avhengie av oss, eller er vi avhengie av spilledesignerne? "You can`t stop development, baby!" Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 [iC' date=19/08/2004 : 01:31] Jeg gikk igjennom HELE D2 uten koder før jeg da! Ædda bædda! *skryte skryte?* Jeg var sikkert en av de BESTE D2 spillerne i hele kommunen på den tiden jeg! hehe BTW: det er godt og vel ca 100 levler på D2! Nei, det er 32 levler i Doom 2, hvorav 2 er bonus-levler. Anyway, Doom 2 var da ikke akkurat et veldig vanskelig spill, jeg fullførte det på de 3 eller 4 forskjellige vanskelighetsgrader. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 19. august 2004 Forfatter Del Skrevet 19. august 2004 Doom og Doom 2 var veldig likt, og kan vel ikke si det var det aller vanskligste som finnes. Men du gode Gud hvor morsomt det var Lenke til kommentar
MemorY Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 Det spillet jeg husker best og har hatt det mest morsomt med er nok wolfenstein 3D.. ååå jeg husker at det var driiiitt bra grafik. men pappa ville ikke at jeg skulle spille det så jeg måtte spille i smug Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 19. august 2004 Forfatter Del Skrevet 19. august 2004 Jeg hadde "heldigvis" ingen foreldre hengende over hodet på meg når jeg spillte de gode gamle spillene som Wolfenstein 3D, Duke Nuke 3D og Doom spillene. De gode gamle DOS spillene var jo kjempe, men hva jeg syntes var kjempe morsomme saker etter at jeg hadde spillet rundt, var å teste ut Build programmet. Husker jeg laget noen brett til Blood, og fant det meget morsomt. Men da det led på høsten og det ble mørkt ute, trude jeg ikke lengre, er desverre en liten mørkredd fegis Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 [iC,19/08/2004 : 01:31] Jeg gikk igjennom HELE D2 uten koder før jeg da! Ædda bædda! *skryte skryte?* Jeg var sikkert en av de BESTE D2 spillerne i hele kommunen på den tiden jeg! hehe BTW: det er godt og vel ca 100 levler på D2! Nei, det er 32 levler i Doom 2, hvorav 2 er bonus-levler. Anyway, Doom 2 var da ikke akkurat et veldig vanskelig spill, jeg fullførte det på de 3 eller 4 forskjellige vanskelighetsgrader. 32? hmm....hvis du klarer å bevise det på noe vis, så er jeg fullt enig! Men uansett, try Nightmare! klarte aldri det, men det var nære på! Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 Her er en list over alle levlene i Doom 2, tatt fra Planet Doom; DOOM II Levels: MAP01: Entryway MAP02: Underhalls MAP03: The Gantlet MAP04: The Focus MAP05: The Waste Tunnels MAP06: The Crusher MAP07: Dead Simple MAP08: Tricks and Traps MAP09: The Pit MAP10: Refueling Base MAP11: 'O' of Destruction! MAP12: The Factory MAP13: Downtown MAP14: The Inmost Dens MAP15: Industrial Zone MAP16: Suburbs MAP17: Tenements MAP18: The Courtyard MAP19: The Citadel MAP20: Gotcha! MAP21: Nirvana MAP22: The Catacombs MAP23: Barrels o' Fun MAP24: The Chasm MAP25: Bloodfalls MAP26: The Abandoned Mines MAP27: Monster Condo MAP28: The Spirit World MAP29: The Living End MAP30: Icon of Sin MAP31: Wolfenstein MAP32: Grosse Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 (endret) Her er en list over alle levlene i Doom 2, tatt fra Planet Doom;DOOM II Levels: MAP01: Entryway MAP02: Underhalls MAP03: The Gantlet MAP04: The Focus MAP05: The Waste Tunnels MAP06: The Crusher MAP07: Dead Simple MAP08: Tricks and Traps MAP09: The Pit MAP10: Refueling Base MAP11: 'O' of Destruction! MAP12: The Factory MAP13: Downtown MAP14: The Inmost Dens MAP15: Industrial Zone MAP16: Suburbs MAP17: Tenements MAP18: The Courtyard MAP19: The Citadel MAP20: Gotcha! MAP21: Nirvana MAP22: The Catacombs MAP23: Barrels o' Fun MAP24: The Chasm MAP25: Bloodfalls MAP26: The Abandoned Mines MAP27: Monster Condo MAP28: The Spirit World MAP29: The Living End MAP30: Icon of Sin MAP31: Wolfenstein MAP32: Grosse Okey, OKEY! Greit, DU har rett! Jeg tok feil Endret 30. august 2004 av MeTa][iC Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 Heh, hva var det du skrev før du fikset på posten? Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 (endret) Heh, hva var det du skrev før du fikset på posten? Jeg skrev: Okey, OKEY! Greit, DU har rett! Men så endra jeg det, slik at du ikke skulle tro at jeg ble sint! EDIT: Skrev "endra" som "endara", og endret det igjen, slik at du ikke skal spørre igjen Endret 30. august 2004 av MeTa][iC Lenke til kommentar
MemorY Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 (endret) Trykk på space foran damene så viser de deg puppene... så rått hehe stemmer det.. er en stund siden jeg har spilt det.. Endret 31. august 2004 av rkg1000 Lenke til kommentar
d0berman1 Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 (endret) Så jo skikkelig kult ut dette her. Regner med at du må bruke DOSbox programmet som også ligger på siden, men jeg får det ikke til å virke. Det er noe MOUNT c:\dosprog greier du visstnok må skrive inn, men det ser ikke ut til å fungere...noen tips? Vil svært gjerne ha et gjensyn med de kjære doom, nuke og blood igjen, og selvsagt quake og heretic som også er kule synes jeg.. Glem det forresten...fant utav det selv...hadde bare ikke mountet rett dir. Nå skal det spelles duke3d her! Endret 31. august 2004 av d0berman1 Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 Til Doom/Hexen/Heretic kan du bruke Doomsday, DN3D og Blood fungerer under XP ved å følge instruksjonene på http://www.deathmask.net/buildxp/ (postet tidligere i tråden). Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 31. august 2004 Forfatter Del Skrevet 31. august 2004 Doomsday er bare det mest geniale som finnes for gammle Doom, heretic og Hexen. Gir det gamle en ny preg Lenke til kommentar
Cord Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 System Shock 2, Fallout, Blood, Shadow Warrior og Doom 1 & 2 er alle gode spill som jeg pleide å spille back in the day. Eller.. spiller dem egentlig fortsatt, heh. U and me both dude Iallfall SS2 og FallOut 1 & 2 (Samt RA2:P) PS: Mye gøyt på WinUAE oxo! Lenge leve Amiga Kommer ikke spill som Pirates, Moonstone og supercars 2 lengre... Lenke til kommentar
tivers1 Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 Ingen som husker `nam?? Der du var Soldat i vietman, spillet var vist lagd av Id akkurat som DN3D og samme motor...det var FETT! Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 Nja, NAM ble vel utviklet av TNT Team og/eller GT Interactive, men fett var det, ja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå