Bromlexl Skrevet 16. august 2004 Del Skrevet 16. august 2004 sjekk ut denne linken og last ned traileren. Jeg personlig er veldig spent på hvordan det blir. Konseptet virker veldig rart, men jeg tror det kan bli bra viss de jør det riktig. Jeg gleder meg til november når jeg skal joine tony og gjengens hans og kicke ass Men hva synest dere om alt det nye?? Lenke til kommentar
Elvorn Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 ser kult ut det! jeg skal ha det 100% sikkert! jeg har jo alle andre i serien og da men hvis det blir like kort story som i thug, blir det litt kjedelig. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 (endret) Synest THUG var bra, men som sagt, litt kort ja. Ikkje at det tok så lang tid å klare THPS 4 heller da men. Ser drit bra ut på demoen. Dei var glad i Airwalk og Christ Air Endret 17. august 2004 av zeph Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 17. august 2004 Forfatter Del Skrevet 17. august 2004 ja enig med at thug var litt kort. men med internett varer det nesten evig. Ivertfall lenge nok til at et nytt tony hawk spill kommer ut Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 Jeg skal ha det. Er oldskool THPS-fan, har runnet alle spillene! Husker første gang jeg kjøpte meg PS1 og THPS1. Lenke til kommentar
diversity Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 Jeg skal ha det. Er oldskool THPS-fan, har runnet alle spillene! Husker første gang jeg kjøpte meg PS1 og THPS1. ah.. har det jeg og.. tror jeg har alle i serien nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå